1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Yves Rocher Kullandığım YARDIMCI ÜRÜNLER

Selam Herkese 
Bugün sizlere Yves Rocher'dan şampuan&saç bakımı hariç (okumak isteyenler tık tık  ) neler kullanıyorum. Onları paylaşmak istedim.. 

Hadi başlayalım:
- PUREBLUET HIZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ:

Arkadaşlar ben bu ürünü çok seviyorum. Göz makyajımı temizlemek için arayış halindeydim. Ekin Arkadaşım sağ-olsun bunu önerdi (önce ki yazımda da söylemiştim. Markayla ilk tanışma ürünüm). 
O zamanlar bu ürün ile Sephora'nın çift fazlı göz makyaj temizlemesi çok kıyaslanıyordu (sephora için). Bende ikisinin de deneme boyunu aldım. İkisi de suya dayanıklı makyajı çıkarıyor ve ikis de çift fazlı. Yves'in ki nedense daha uğraştırmadan temizledi. 

Mesela ben Yves ile sade/orta seviye bir göz makyajımı 1 pamukla (kare) hallettim. Ama diğer gözümü Sephora ile temizlediğimde 2. pamuğa geçmiştim. Bu yüzden Yves'e başladım (arkadaşını dinlemezsen öyle olur:D) . Sephora'yı da yengeme verdim :) (çünkü yengem normal de bebe yağı kullanır) 

Bu Göz temizleme suyunun eksileri
* yağlı bir bitiş bırakıyor. Bunu sevmeyenleriniz vardır. Bende sevmediğim için (aslında yağ bezesi olur korkusuyla biraz da) hemen sonrasında Doa Sülfatsız Jel (geçmiş postlarda var tık tık) ile yıkıyorum..
* 2fazın birbirine geçmesi için iyi çalkalamak gerekiyor. Ve pamuğa her dökmeden önce bunu tekrarlamak gerekiyor (bence sorun değil)
* pamuğu gözde 5sn bekletip öyle silmek gerekiyor. (gerçi bu tüm göz makyajı temizleyicileri için geçerli sanırım)
Bu şekilde. Ben memnunum. Gözümde alerjik bi reaksiyon göstermedi (çok şükür). Siz yine de deneme boyu ile başlayıp bir bakın derim ben. Bu 3.şişe. Bu arada yani bence, oldukça bereketli bir ürün.. 
- GÖZ MAKYAJI BAZI:
Arkadaşlar açıkcası bu göz makyaj bazından önce başka markanın başka ürününü kullanmadım yani kıyaslama yapamayacağım. Ama bu ürünle ilgili yorumlarıma gelirsek:
Çokkk severek kullanıyorum. Gerçekten makyajımı çok uzun saat tutuyor. Mesela 8-10saat dayanıyor diyebilirim. Ayrıca çok şükür bir beze vs. bir şey yapmadı. Göz katlanma çizgime de farın birikmesini engelliyor.. Kaldı ki Sleek i-divine far paleti nasıl da tozutur, bilen bilir. Onu bile tutuyor..
Her bir gözüme, görselde ki kadar sürüp alt üst dağıtıyorum ve o kadar. 10-15sn bekleyip üstüne azıcık pudra ve sonra başlıyorum makyaja.. Yani ben kısa aralıklarla kullanıyorum far zaten. O süreler boyunca hep altına bu bazı kullandım ve herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Sizin alerjik durumlarınız varsa içeriğine bakın mutlaka_görevliyle konusun. Bu arada, bence çok bereketli bir ürün. 

- FIRÇALAR:
Arkadaşlar bende gördüğünüz üzere, 2tane fırçası bulunmakta (darısı açılı kontur fırçasına:D bakmak isterseniz) ilk önce sağdaki tek uçlu olan far fırçasını aldım. Ben bunu karıştırma fırçası olarak kullanıyorum. Herhangi bir yerde iyi veya değil diye okumadım. Markanın kullandığım ürünlerinden memnun kalınca bi'denemek istedim ve acayip de memnun kaldım. 
Gözümün üstü gerçekten hassas benim. Fırçayla üç-beş kere dokunsan sanki tahriş olacakmış gibi gelir bana (flormar, note, eklips fırçalarının karıştırma fırçalarını çok kullanamam gözümün üstünde = tamam bi'sigma bi suqqu filan denemedik:D). Ama bu işte normal de far fırçası diye satılan arkadaşı karıştırma fırçası olarak sanırım gözümde bi 40-50kere çeviriyorumdur (saymadım ne bileyim ama çok :D) hiç bi hasar vermedi. 
Daha sonra gidip asıl karıştırma fırçasını da aldım. Ondan da memnunum ama çift uçlu fırçaları sevmiyorum ben. Bir de karıştırma olarak hala ilk aldığım modele gidiyor elim:) Alışkanlık işte:))
2 fırçadan da memnunum. Denemek isteyenler şans verin derim;)


->Sizin beklentinizi bilemem ama benim için yeterli ürünler:) 
-> Bu arada yengem bu markanın düz fondöten fırçasını almış ama hiç memnun kalmamış. Çizgi çizgi iz bırakıyormuş. Ben denemedim ama o diyorsa haklıdır bence hehe

Not: Yves Rocher'da her çarşamba indirim oluyor. Bugün yeni bilgi mesajı atmışlar; anneler gününe özel indirim diye.. İlgilenirseniz güzel fırsat olabilir:)



Herkese hayırlı Cumalar arkadaşlar.. tertemiz günler dilerim
xx_gris


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)