1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Avene Güneşten Koruma Seti

Selam Arkadaşlar
Bugün size henüz denemediğim, yeni aldığım bir setten bahsedeceğim: Avene Güneşten Koruma Seti. Set diyorum çünkü içerisin de Yüz için losyon, vücut için sprey ve güneş sonrası losyon olmak üzere 3parçadan oluşuyor.
Hadi birlikte inceleyelim:)


Ben ilk post yayınlamaya başladığım günlerde biliyorsunuz Dermakozmetik bir güneş koruyucu arıyordum (hatta anket yapmıştım ama kimse katılmadı. sadece 3kişi katıldı:ikisi, babam ve Turan'dı onlarda babam bana sordu ne işaretleyim diye, Turan da hangisi ucuzsa onu işaretleyim diyor:D 3. kim mi? ben kendimdi:D_yazık bana ha ha) 

Neyse efenim Bioderma tık tık ile Avene arasında kalmıştım.. Dün Dereboyu'nda Ebru BASAY Eczanesi'n de bu seti görünce aldım:) Türkiye'de internette de zaten 95tl civarı bu Avene'in 3lü seti (tık tık.) hatta daha ucuza da biraz interneti tarasak bulunur.. ama ben Türkiye'den de internetten de alamam ne yazık ki (hepimizin genel sorunu).. Üstünde de yazdığı gibi 120tl'ye aldım ben bu seti.  Bence buraya göre gayet uygun aldım ama tabi başka yerlerde (adanın başka yerlerinde) fiyat ne kadardır bilemem..

Daha önce Avene'in sadece termal suyunun canta boyunu kullandım tık tık Böyle güneş koruma ürünlerini hiç kullanmadım. bakalım nasıl olacak? İşe yarayacak mı? Daha sonra İnstagramdan bilgilendiririm sizi:)

Gelelim ürünlere:
yüz için-> 
Böyle kutulu ve ağzı basmalı bir ürün. 50 ml.
İçeriğinde parfüm yazmıyor ama kokusu tipik avene kokusu (içerik kısmına bakabilirsiniz). Yani bir koku var ama rahatsız edici değil..
Ürün görüldüğü gibi avuca sığıyor. Zaten diğer markaların güneş koruyucularına baktığım zaman hep 40-50ml arasında değişiyor. Sanırım çantaya da rahat sığması için de bu boy üretiliyor. Gövdesi yumuşak plastik (gibi bişey bilemem malzemesini) sıkması kolay böylelikle.. Ağız yani basma kısmı oldukça yumuşak...
Rengi beyaz. Oldukça ışıltı veriyor. ve hemen emildi cildim de ama ışıltısı kaldı. O kokusu da bir süre sonra çok çok aza indi...

* Sanki içinin %15i boşmuş gibi geldi bana..Ama gorseldekinden 2tanesi benim suratıma yeter sanki.. Yani bakalım ne kadar süre gidecek bana..
* Umarım güzel dönüşlerim olur bu ürün için yüzüm de tahriş, yanma , güneşten korumama vb. ne bileyim inşallah bir sıkıntı yaratmaz:)
---
vücut için->

Arkadaşlar bu ürün sprey. UVA SPF 50+ korumaya sahip bu da ve vücut için. Yüz için olan ürüne göre 4kat büyük (200ml). Basmalı başlığa sahip (tıpkı yüz için olan gibi). Ama mesela Garnier (o yazım için tık tık) ile kıyaslarsam bu ürünü, Garnier'in yapısı ve kokusu çok başarılıydı_bence..
Bu ürün daha losyon gibi yani direkt teninize sıkabilmeniz güzel (ve daha sağlıklı aslında) yani çalkalamakla ya da önce ele sıkıp sonra istenilen bölgeye sürmekle uğraşmazsınız.. Bir de Garnier'in ki püskürtme şeklinde oluyordu.. Garnier'in yapısı ve kokusunu daha çok beğensem de Avene daha sağlıklı bir seçimmiş gibi geldi bana (mantıken öyle çünkü biri eczanelerde satılıyor diğeri ne yazık ki Nivea gibi marketlerde..). Kullandıktan sonra daha net olurum zaten, size de haber veririm.. :)

----
Yanma sonrası bakım losyonu->
Arkadaşlar, bu losyonda 50ml ve aynı yüz için olan güneşten koruma losyonu gibi yumuşak plastikten yapılmış. Tüpün sonuna gelindiğinde rahatça sıkılabilir duruyor. Bunu Güneş sonrası yanmalarda ki acıyı hafifletmek ve yanınca gerilen derimizi yumuşatmak için süreriz. Diğerleri gibi basmalı değil, düz kapağı var.
Yapısı yarı opak. Diğer ürünlere göre (ki sprey de dahil buna) yapısı daha sulu gibi ve yumuşak, kaygan. Hatta örnek göstereyim diye sıkarken bayağı bir döküldü, yani dikkatli dökmek lazım.. Emildikten sonra ki fotoğraf koymadım çünkü çok hızlı bir şekilde emildi ve cildimle anında bütünleşti, çekecek bir şey yoktu anlayacağınız:) 



* Tekrar tekrar etmeme rağmen yine söyleyim: sizinle birlikte inceledim ürünleri, yeni aldım zaten. Kullandıktan sonra memnunum/ değilim tarzında ya bir yazı daha hazırlarım ya da instagram (gris_damla)dan sizlere haber veririm arkadaşlar..
* İçeriklerinin de fotoğraflarını çektim mutlaka inceleyin (ha anlayan kötü olduğunu bildiğiniz bir şey varsa bana da yazın lütfen) 
* Şu sıralar Türkiye'ye gidemeyeceğim için ve gelen de kimse olmayacağı için; internetten almak risk olacağı için; Ebru Basay Eczanesi/Mehmet Akif Caddesi'nden (Dereboyu) aldım.


herkese bol ama korunaklı, güneşli günler dilerim
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)