1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Golden Rose Mat Ojelerim

herkese merhaba
Bugün size Golden Rose Mat Ojelerimden bahsedeceğim:) Kısa bir post olacak:)
Hadi başlayalım
Ben de şuan 3rengi bulunmakta. mat oje olarak ilk aldığım oje markasıdır, Golden Rose :) Çokk severek kullanmışımdır. Daha sonra Ada'ya gelince ne yazık ki burada GR bulamayınca, Flormar mat serisine dadandım. Daha sonra onlarında ayrıca post'unu yaparım (yani demeyin bana hani GR'u daha çok seviyorsun da neden 3ojen var Flormar mat daha fazla diye:D).

-GR Matte Kırmızı (03)
Aslında ne söylesem bilemedim. Yani 3 oje içinde söyleyeceklerim aynı aslında:)
- GR MATTE SIYAH (12)
- GR MATTE BORDO (05)


Bu yüzden bende ki 3rengi de size peş peşe ekledim.. Ben bu ojeleri epeydir kullanıyorum. Bittiler tekrar aldım filan. Başka renklerini de denedim ama en çok bu tonları kullandım GR'dan..  


* Şişe yapısı klasikten biraz farklı ve hafif buzlu bir şişesi var.

* Şişe sapı mat aslında ama size fotoğrafladığım da farkettim bende, bayağı bir parmak izi bırakıyormuş sapı. Ama bu benim için problem değil ki zaten çıplak gözle de görülmüyor..
* Fırçası normal ile biraz az arasında ama gayet rahat sürülüyor. Uzunluk kafi..
* Şişesiyle ilgili, ki genel ojelerde böyle, keşke sap kısmı daha uzun olsa da dipte ki ojeleri daha rahat alabilsek..:) 
* Ojenin yapısı çok güzel ve pigmentasyonu tam (siyah rengine aldanmayın az kalmış da)..
* tek kat bence yeterli ama 2. kat da hiç fena olmuyor (tabi ki de katlar arası beklemek lazım. zaten hızlı kuruduğu için sıkıntı olmayacaktır)
* Gerçekten Flormar'ın mat serisine göre daha hızlı kuruyor..
* Flormar mat serisi kadar hemen çıkma yapmıyor..
* Sevmediğim tek özelliği; bir süre sonra mesela 3gün, nasıl desem, oje matlıktan çıkıyor böyle yağlı gibi bir görünüme kavuşuyor. Çıkmadıkça belki sıkıntı olmayabilir ama mat olmadığı için bir esprisi de kalmıyor:) Ben maksimum 3gün sonra kendim çıkarıyorum tırnağımdan..


Şimdilik bu kadar..
Hepinize bol renkli günler
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)