1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

yaz geldi gençler

Herkese Merhaba
Yaz iyiden iyiye geldi buralara:) Arabayla önünden geçtiğimiz seyyar bir pazar arabasında bu karpuzları görünce ağzım sulandı açıkcası.. (Kilosu 4tl idi. Lemar veya Önder'de ne kadar hiç bakmadım açıkcası. Ama kesin Kiler de ucuzdur..
Bende bugün size eski usul hafif atıştırmalık önereceğim:)

Karpuz-Beyaz peynir-Simit

Benim yazları sabah kahvaltım niteliğindedir bu 3'lü:) Hele bir de Karpuz soğuk olursa.. Yazın, yani baharın gelişini ve yaz meyvelerini seviyorum. Kışın doğmuş biri olarak, kış meyveleri benlik değil ne yazık ki (Allah yokluğu ile terbiye etmesin de).. 
Yeşil erik, çilek, kiraz, karpuz ve dut (tropik olarak da: ananas, kivi ve avakado

Ama tabi ki dozunu kaçırmamak gerekir. Ha bir de eski adetlerden sıyrılıp, aksam/gece meyve tüketmemenizi tavsiye ederim. Gündüz tüketin enerji olsun, gece tüketirseniz içerisindeki fruktoz denilen meyve şekeri size kilo olarak dönebilir.. Bende bu yüzden kahvaltı olarak önerdim size:) ayrıntılı bilgi için güzel bir blog tavsiyesi

-> beyaz peynir: sütaş süzme. simit: Önder market'in içinden, Arkadaş Pastanesi'nin simidiymiş. Ahh Mağusa Ekor Pastanesi çok özledik seni:)) + Eti Form tahta parçası:D



Afiyet kan olsun efenim:) Mutlu hafta sonları
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)