1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

ptesi yazıları: pazar ne yaptık? (sohbet-geribildirim)

Herkese merhaba arkadaslar
2gündür size yazı yazamadım kusura bakmayın. Herkesten o kadar çok meraklanma mesajı aldım ki, çok teşekkür ederim haahaha neyse şaka bir yana, okunsun okunmasın ben buraya post yazma işini gerçekten sevdim:) 
İşe başladım millet:)) Çok şükür ki Allah işsizlere gönüllerinden geçen işi nasip etsin, darısı isteyenlerin başına:) Helal kazançlarımız olsun.. 

Neyse şükür duamızı da yaptıktan sonra, Geç gelen postuma geçmeden önce, azıcık içimi dökeyim size.. Sevgili anneannem hasta. Hemde çok hasta.. Barsak ameliyatı olmuştu, toparlanamadı, zaten Koah vardı ciğer ve böbrekler sıkıntılıymış ve yoğun bakımda yatıyor şuan kendisi, Ankara'da.. Bu hafta içinde muhtemelen onu görmeye gideceğim.. İş bulmanın sevinci, anneannemin hali, annemin"iyiyiz iyiyiz acele etme gelmek için işini yoluna koy gelirsiniz" telkinleri ama tüm sülalenin yavaş yavaş ama derinden Ankara'ya yol alması, insanı gerçekten biraz telaşlandırmıyor değil.. Turan gelemeyecek benimle ilk etapta muhtemelen.. Bu aralar sizi biraz ihmal edebilirim yani arkadaşlar, şimdiden kusura bakmayın. Bir de dualarınızı eksik etmeyin lütfen.. Allah şu mübarek günlerde hastalara acil şifalar versin, kimseyi kimseye muhtac ettirip-üzmesin..

Neyse azıcık seviçlikli ama bir o kadar da duygusal yazımdan sonra bu hafta epey süreden beri çalışmayan benim için taktir edersiniz ki, yoğun geçti. E doğal olarak bildiğiniz yattım. Ne temizlik ne bişey. Biraz çizim yaptım, o kadar:) Yani haftasonuna anlatacağım çok ilginç bir şey olmadı.. Zaten Ramazan'da pek de bir şey yapmaya halimiz kalmıyor.. 

Bugün size ben geçen hafta başlamış olduğum kaş-kirpik bakım maskesi (Bakmak isterseniz) vardı ya, onun geri bildirimini yapayım en iyisi:
sol: ilk akşam-sağ:6gün sonra

Ben hatırlarsanız Aras Barlas'ın kirpik maskesinin azıcık içeriğini değiştirerek kaş ve

kirpiklerime uygulamaya başlamıştım. İçerisine ekstradan b vitamini (yarım), sarımsak, badem yağı, biberiye yağı  eklemiştim. Arkadaşlar bu nasıl bir kokudur ya???? Yani hem kokusundan hem yağ bezesi çıkarır mı acaba, korkusundan geceleri temiz kirpik/kaşlarıma en fazla 3-4saat tutarak (dayanarak he he) hemen makyaj temizleme jeli (doa) ile yıkadım ve kokusu hala burnumdan gitmiyordu.... Dahası bence hiç de faydasını görmedim derken, kaşlarımda işe yaradığını hemde 5gün gibi kısa bir sürede günde sadece 3-4saat korka korka ve kötü koka koka uyguladığım o şey, azıcık da olsa işe yaramıştı! :) yuppi:)

5-6günden sonra bırakmadım da, Aras Barlas'ın uyguladığı formüle döndüm (badem ve biberiye yağlarını ekledim ama) ve 4gündür de (ve uygularsam bundan sonra, bu şekilde) bu şekilde uygulamaya devam ediyorum ama o çam terebentini de pek masum değil hani.. Hala çok ağır koktuğu için yine aynı düzen geceleri 3-4saat sürüp bekletip, yıkıyorum..

Sol karede kaşlarımın üst tarafındaki kur dalgalanmasını görüyor musunuz? Onu ben keceğim-güzelleştireceğim diye hakkından gelmiştim ve öyle iğrenç duruyordu ki.. Sağ karede dolduğunu görebilirsiniz. Keza, ben o kıvrımın üste doğru çoğalmasını istiyordum (yukarıya doğru kavis verecem azıcık_kuaföre artık tabi :d) Oralarda artmaya başladı. Bir tek o kavisli alt kısım hala istediğim kıvamda değil ama olsun, olur zamanla.. Burna yakın alt kısımlarda da henüz bir artma yok, ama yine de kötü durmuyor.. Dediğim gibi 5-6gün gibi bir süre için bence oldukça faydalı, Gris buna mı sevindin demeyin yani :D

Kaşlarıma o maskara fırçasını suya (maskeye) batırıp çıkmasını istediğim yerlere (kavis üstlerine, altlarına) dik uyguladım, daha yoğun olsun diye. Ama mesela burna yakın kısımları uçları filan hep tarayarak uyguladım ve her yeri ıslandığına emin olduktan sonra, kuru peçeteyle _kavis hariç_ değmesini istemediğim yerleri sildim.. 

Kirpiklerime gelirseeek.. Yani açıkcası ben süper_en azından kaşalrımdaki fark kadar bile_bir fark göremedim.. Sadece maskara sürerken sanki daha rahat sürüyorum, yani üste bulaşmıyor. Acaba uzadı da ben mi farketmiyorum?? Bunu en iyi makyajdan anlayan ve kirpiğimi bilen birileri derse anlayacağım. Ama kirpik konusu benim hatam da olabilir, çünkü hani demiştim ya bende arpacık gibi şeyler sık çıkar diye, öyle bir şeyden (ya da yağ bezesi_olamdık olmaz) korktuğum için köklerine köklerine derinlemesine uygulayamadım. Bu maskeyi de aslında öyle uygulamak gerekiyordu.. Yine de plasebo etkisi değilse, azıcık işe yaramış gibi de hissediyorum, tam anlayamadım gerçekten....


Neyse yani deneyip denememek size kalmış. Bende şimdilik en azından çok şükür bir kızarıklık ve ya yağ bezesi, kist yapmadı. Kaşlarıma da umduğumdan kısa süre de etki etmeye başladı...

Durum böyle:)



Şifa, dua, iş ve bakımla kalın
gris_xx

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)