1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Kirpik (ve kaş) bakım maskesi yapıyoruz:)

Herkese selam arkadaşlar:)

Daha önce size bahsettiğim gibi (maskaraları incelerken bahsetmiştim bakmak isterseniz.) kirpiklerim çok seyrek. Uzun ama seyrek olunca maskarayı olması gerektiğinden fazla sürüyorum ve o da kötü bir görüntü oluşturuyor..

Kaşlarımın da hakkından ben geldim ne yazık ki:/ Lefkoşa'ya taşındığımızdan beri eve yakın, düzgün kuaför bakıyorum ve bulamıyorum ne yazık ki.. Bende kaşlarımı kendim almaya başladım. Başlarda iyiydim ama sonra açıkcası b.k ettim... Yani şu halini Mağusa'da 3yıl boyunca gittiğim DAU girişinde-içinde ki Tuana Kuaför de çalışan Havva görse bana dümdüz saydırır.. Hakkı da var hani.. Neyse şuan kaşlarımı uzatıyorum durumlar kötü anlayacağınız..


Daha önceden size bahsettiğim bir video vardı bununla ilgili Youtube'da Aras Barlas diye birinin kanalını takip ediyorum. Size de tavsiye ederim;) Bir kaç tane var yanılmıyorsam kirpik uzatma/gürleştirme/siyahlaştırma ile ilgili bakım videoları ama ben birini seçtim

+ durur muyum, kendimden de bir şeyler ekleyerek dün akşam başladım kirpiklerime ve kaşlarıma ( ki Aras Barlas'ın videosunu izlediyseniz kaştan bahsettiği yok. tamamen benim eklentim bilginize..) bakım yapmaya:))

Uyarı: Bence siz Aras Barlas'ın tarif ettiği ya da diğer videolarında anlattığı gibi yapın. Benim yaptığımı ise, hele ben bi' güzel sonuç alırsam o zaman yaparsınız:) uyarmadı demeyin sonra:D

başlıyorum:
malzemeler yukarıda görüldüğü gibi aslında. 

- Lens suyu= 3/1 oranında (biotrue Aras Barlas önerisi ile aldım. Eminim Türkiye'de daha ucuzdur. Ben K.çiftlik de bi' eczanede 45tl dediler sonra Merit Lefkoşa Hotel karşısında bir eczaneden 35tl ye aldım 120ml. Sizde iyi araştırın. Ya da bildiğiniz daha uygun olan lens suyu da kullanabilirsiniz
- Saf Zeytinyağı veya Hindistancevizi yağı= 3-4 damla (bende zeytinyağı yoktu. H.cevizi yağını geçen aylarda hiç bir yerde bulamayıp, Erülkü'de bulup 50 küsür tl'ye almıştım. Türk markası olması sevindirici olsa da bence kötü ürün gibi. Çünkü çok fazla kokusu var. benim bildiğim bu kadar yoğun kokmuyor h.cevizi yağı. Bir de rengi bu kadar beyaz olmuyor.. neyse aldık bir kere ve elde bu var o yüzden ben şimdilik bunu kullandım..
- Çam Terebenti yağı=7damla maksimum  (bu ve diğer yağları 1sene olmuştur Türkiye'den annem almış ve getirmişti. O zaman saçlarımı uzatmak için şampuanıma katıyordum:D)
- Boş şişe
- kirpik fırçası (ya da eski temiz rimel fırçanız)

buraya kadar _videoda da görmüşsünüzdür_ Aras Barlas'ın formülü. Buradan sonra ise kendimi durduramayan ben'e ait:D

- Biberiye yağı =5damla (Çam Terebenti ile aynı. Şampuanıma ekliyordum bu yağı da)
- Tatlı Badem Yağı= 5 damla (ve bu yağı da)
- Bemiks Ampul=yarım (bu da saç uzatmak için şampuana katıyordum)
- sarımsak= küçük boy 

Evdekinin tarihi geçmese Evin Ampulden de yarım katardım ama tarihi geçtiği için ekleyemedim (tüh :D)


ilk olarak şişenin 3/1 oranında lens solüsyonundan doldurdum. İçerisine sırayla çam terebenti yağı fazla olmak kaydıyla; biberiye ve tatlı badem yağlarından ekledim.


- biberiye yağı bilmeyenleriniz için; saçları dökmemesi için kullanılır (zayıflama selülit için de kullanılır da saç dökülmesine karşın da iyidir), onun için kullandım:)



- Daha sonra Bemiks ampulün yarım şişesini de karışıma ekledim.

Uyarı: Bu sağ elim. Bilerek görseli koydum çünkü ampulü kırarken bakın parmağımı küçücük kestim (zaten nasıl kırıldığını görebilirsiniz). Sizde böyle şeyler ekleyecekseniz şayet, Aman dikkat!

 - Sonra, sarımsakları çok küçük olmayacak şekilde şişeye ekledim.


- En son olarak da h.cevizi yağından bir çay kaşığı ekledim _ki bence fazla oldu_
ve sonuç bu:) Bu karışımı fırça yardımıyla her gece, temiz kirpik ve kaşlarıma iyice yedirerek uygulayacağım. Kaşlarımda dökülme noktaları ve kıl çıkmasını istediğim yerelerine özellikle ve kirpikleirmde ise dipten uca, küçük kirpiklere ve alt kirpiklerime uygulayacağım.. Bakalım 1haftalık kullanımda bir fark olacak mı??


1 gecelik deneyimlerimi aktarayım:

* Bir kere uygulaması azıcık zahmetli ve çok yoğun kokusu oldu (bemiks, sarımsak, terabentin ne ararsan var:D
* Kaşlarım da;  yanma oldu. Hatta sabah yıkadıktan sonra yüzümü, hala yanmalar vardı kaş üstlerimde ama çok şükür alerjik reaksiyon göstermedi. Kızarıklık bile yapmadı.
* Şuan yüzüme lazer yaptırıyorum ve kaşlarımdan aşağıya akar ya da şakaklarıma bu karışım bulaşır diye çok korktum ve bayağı tedirgin oldum, oraları peçeteyle sık sık temizledim..

* Kirpiklerimde ise; diplerine diplerine, alt üst, iç dış iyice uyguladım. Burada da beni korkutan; yağ butonları veya benim gözlerimde kistik sivilceler çok çıkıyor _maalesef_ yani arpacık türevi şeyler. Acaba bu yağlar öyle şeylere sebep verir mi pek kestiremedim (şuan cahilce konuşuyor olabilirim)
* Alt kirpiklerime uyguladıktan sonra, biraz bekleyip bir peçete yardımıyla göz altıma bulaştıysa ya da göz kapağıma bulaştıysa diye peçeteyle temizledim.. Yağ bezeleri ve olmadık yerlerde tüylenme istemem sonuçta:D


Sonuç olarak 1hafta deneyeceğim. Umarım korktuğum şeyler başıma gelmez ve iyi sonuçlar alırım.. 

tekrar uyarayım, bence siz Aras Barlas'ın formülünü uygulayın:)


-> İçinde sarımsak olmasından kaynaklı çok uzun süre_ya da bitene kadar_  kullanamayacağım sanırım. Bir daha hazırlarsam da gramajlarıyla da oynar, azaltırım  muhtemelen.. 

-> Son hatırlatma: sakın buzdolabında saklamayın; tabi eğer h.cevizi yağı kullandıysanız.. donuyor malum:)

Bu görsel için şimdiden özür dilerim ama bu tarihte burada kalsın bakalım
1hafta sonra bir değişiklik olacak mı? Size kaşlarımı uzattığımı söylemiştim o yüzden kusura bakmayın.. 
Kirpiklerimi görüyor musunuz?  Ne kadar da seyrek..
Kaşlarımın da her yerlerinde dökülmeler var ufak ufak ve o kavisimsi şeyi ben oluşturdum. Oraları yukarı doğru çoğaltmak hedefim:) hadi hayırlısı:))



Hepinize bol gür sağlıklı kirpik&kaşlar dilerim
xx_gris

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)