1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Yves Rocher kullandığım SAÇ ÜRÜNLERİ

Herkese Selam
Bugün sizlere Yves Rocher'ın bende olan saç ürünlerinden sizlere bahsedeceğim:)

Ben Yves Rocher markasıyla ilk; çift fazlı göz makyajı temizleme suyu (mavi kantaron çiçeği öz suyu etkili olan) ile tanıştım (öneren arkadaşım Ekin'e teşekkürler). Sonra sonra Türkiye'ye gittikçe shoplarına uğrayıp başka ürünlerini de denedim.. Her alışverişte hediyeler veriyorlar. İlk alışverişte deneme kremler verirken, 2. alışverişte başka bir şey sonra başka bir şey. Herkes için standart bunlar.. Neyse bu da çok güzel bir şey yani:) Mesela en sağdaki şampuan 4.veya 5. alışverişim de tam boy verdiler..
ilk ondan başlayalım:)

- YUMUŞATICI ÖZELLİKTE NORMAL SAÇLAR İÇİN:
Arkadaşlar demin de söylediğim gibi, bu şampuanı bana alışveriş

sonucu hediye verdiler. Sitesinde incelediğim zaman aslında çocuklar için olduğunu ama
yetişkinlerin de kullanabileceğini, içeriğinin %98 bitkisel olduğunu öğrendim. Şişenin yarısına kadar kullandım. Saçlarımı epeydir boyamıyorum (kendine gelsin yine duramam da:) ). Yarısı kendi saçım, uçları boyalı kısım. 
Şimdi bu şampuan bana kepek yapmadı. Ama öyle çok iyi oldu saçlarım toparlandı da dedirtmedi hani. Malum çocuklar içinmiş, sanırım ondan:) Rengi şeffaf, hafif sarı gibi. Kokusu bitki esanslı kokuyor hakikaten. Isırgan ya da bambu gibi bilemedim:)
Hediye olması güzel. Kepek yapmaması güzel. Evde 3yaşından büyük (arkasında öyle diyor) çocuğunuz varsa işinize yarar ama bana süper bir faydası olmadı:) 


- YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN ONARICI ŞAMPUAN
Şimdi, arkadaşlar ben bu şampuanı mağazadaki görevli arkadaşın yönlendirmesiyle aldım (teşekkürler ona). Benim saçlarım dalgalı-kıvırcık (yani su dalgası gibi de değil African gibi de değil. İri kıvırcık 
diyelim). Ve bu şampuanı ben çokkk sevdim! 
Jojoba Yağı içeriyormuş. Paraben ve renklendirici içermiyormuş. %98 bitkisel içeriğe sahipmiş. Yapısı görülüyor mu bilmiyorum ama beyaz-sedefli gibi. Kokusu (bu içeriklerden çok anlamam ama) hafif, ama güzel. Arkasında parfüm yazmıyor ama artık ne bitkisiyse bu kokuyu veren, ben çok beğendim:) 
Bu şampuanla birlikte bir de saç kremi aldım. Sıradaki ürün o zaten.. 
Bakmak isteyenler için: Onarıcı Şampuan





- KIVIRCIK SAÇLAR İÇİN SAÇ KREMİ
Bu saç kremini de yukarıda ki şampuanla birlikte yine mağazadaki satış görevlisi arkadaşın
yönlendirmesiyle aldım. Düzenli olarak ikisini de kullanıyorum. Baobab Yaprağı içeriyormuş ve paraben, silikon içermiyormuş. Saç dalgalarını tutma özelliği varmış. Evet kesinlikle var. 0Yani aslında hangisi işime yaradı tam çözemedim. Yani; şampuan mı? saç kremi mi? yoksa ikisi de mi?? Ama sonuç şu ki, ben iki üründen de çook memnun kaldım
Şampuanın rengi saf beyaz. Yine arkasında yazmıyor ama az da olsa kokusu var. Ama benim rahatsız olacağım cinsten değil.. Bu Saç kremiyle ilgili tek sıkıntım: Çok bereketsiz. Yani şampuanı daha fazla kullanmama rağmen şişenin 1/3 i daha bitmedi. Saç kremi ise belki yarısı anca kaldı... Anlamadım nasıl iş.. Belki de fındık kadarı yeteceğini düşünüyorlardır ama o da zor yani.. (yanlış anlaşılmasın abanmıyorum, 2fındık anca oluyor:D)

Toparlamak gerekirse; 2 saç ürününden de gayet memnunum (saç kremi bereketsiz olsa da) ama bir daha ki sefere tam tersini alıp denemek istiyorum. Yani Kıvırcık Saçlar için Şampuanı alıp, saç kremi olarak Yıpranmış Saçlar için olanını alacağım (benim saç uçlarım berbat çünkü)..  

Bakmak isteyenler için: Kıvırcık saçlar için saç kremi

Son olarak:
- KÖPÜRMEYEN KREM ŞAMPUAN:
Evet arkadaşlar size komik bir şey söylemeye geldi sıra: Ben mağazaya aslında bu ürünü
sormak için gitmiştim. Ama diğer 2 ürünün bana daha çok uyması açısından bu ürünü almaktan vazgeçmiştim. Hatta saç kremini de almayıp sadece şampuanı alacaktım. Sonra bilge bir satış görevlisi olan arkadaş 3al 4.seçtiğin ürün hediye kampanyasından bahsedince; saç kremini aldım yanında da bu "köpürmeyen şampuanhediye olmuş oldu (bir de o çift fazlı makyaj temizleme suyundan almıştım). Yani pişman mıyım? Hayır değilim. Sadece bu şampuan için acele etmeye gerek yoktu o kadar..
Biliyorsunuz önce ki yazılarımdan birinde Doa Sülfatsız şampuanın eski şişesi (ya da fomulu her neyiyse) çok beğendiğimden ama artık çok memnun olamadığımdan filan bahsetmiştim. Bu ürünü ondan da çok merak ettim. Fiyatı Doa kadar uygun olmasa da uygun ürünler sıralamasında (en azından eczanelerdeki sülfatsız şampuanlara göre..) bence. 
Şampuanı 1kere kullandım henüz. Çünkü saçımı boyadığım zaman kullanmak için saklıyorum.. Evet köpürmüyor (Doa gibi. Çünkü içinde Sülfat yok). Ama az biraz kokusu var (yine diğer çeşitleri gibi). Tuzsuz mu emin değilim.. Saçlarımı boyayıp, daha uzun süre kullandığım zaman sizlere ayrıntılı bilgi vereceğim :)

Bakmak isteyenler için: Köpürmeyen Şampuan



Şimdilik Yves Rocher'dan bu saç ürünleri kullanıyorum arkadaşlar (yves rocher'ın kullandığım diğer ürünleriyle de ilgili yakında bir yazı yayınlayacağım). Peki siz hangi ürünleri kullanıyorsunuz (bu marka olmak zorunda değil)?



-> Bu arada Mağusa da Bahar Eczanesi (Ateş kuruyemiş yanı)'nde Yves Rocher'ın küçük bir standı var. Oraya sorabilirsiniz belki şampuanları da vardır.. 
Lefkoşa da henüz bakamadım hangi eczane de vardır-yoktur diye. Ama Dereboyu Caddesindeki eczanelerden birinde bulacağıma eminim:) Eğer Ada'da bir yerde bulursam size instagram hesabımdan bilgi veririm (gris_damla). Sizde biliyorsanız İnstagram'dan bu post altına ya da buradan yorum olarak yazın lütfen:)


Herkese güzel sağlıklı saçlar he he
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)