1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

Herkese Selam

Bugün sizlere bende bulunan/kullandığım Kalyon Oje ve Bakım Yağları' ndan bahsedeceğim.

Hadi başlayalım:
Arkadaşlar Ben Kalyon markasını düğün zamanım da (5yıl önce yani) keşfettim. Antalya'da bi kuaför de düğün için French stil oje sürerken beyaz yerine Kalyon kullanmışlardı (sağdan ikinci). Benim çok hoşuma gitmişti French:) Bu şekilde tanıştım kendisiyle:) Neyse başlayalım hadi...

- TIRNAK VE TIRNAK ETİ PEELİNGİ:

Bu arkadaşın yapısı: Şeffaf, içeriğinde böyle minik siyah tanecikleri olan ve sanki biraz da şeker varmış gibi toz toz gözle görülmeyen parçacıklı, ojeden yoğun kıvamı olan bakım şeysi (resmen cümleyi bağlayamadım:D).. O siyah taneciği size göstereyim diye içinden denk getirene kadar uğraştım bayağı. Aslında çok dert değil çünkü o mikro parçacıkları (şeker gibi diye bahsettiğim) tırnağınızın üstünde hissediyorsunuz. Kokusu acı resmen ama sürerken yoğun yoğun olup sizi rahatsız etmiyor...
Ben nasıl kullanıyorum: Tırnağımı ne zaman kessem, bunu her tırnağım ve kenarındaki etlerine gelecek şekilde sürüp sonra ovalayarak yediriyorum. Sitesinde, sonrasında yıkayın diyor ama ben sonrasında bakım yağı (birazdan bahsedecem)  uyguladığım için yıkamıyorum. Ama tek başına yapacaksınız siz yıkayın :)

- TIRNAK VE TIRNAK ETİ BAKIM YAĞI:
Bu arkadaşın yapısı: Bildiğiniz yağ. Şişesinde kehribar/kırmızı gibi dursa da, tırnağa filan sürüldüğü zaman şeffaf kendisi. Tırnağınıza ve çevresindeki etlere çok güzel yumuşaklık veriyor. Kokusu hafif ve peeling kadar keskin/acımtırak değil. 
Ben nasıl kullanıyorum: Yukarıdaki peelingin devamı niteliğinde aslında. Yani tırnaklarımı kestiğim zaman (ya da manikürden gelince_hatta bazen üşenmezsem yanımda götürüp arkadaşa rica ediyorum), önce peelingi yapıp bitirip 2dakika bekleyip (emilmesini) sonrasında, bu yağı aynı peeling uygular gibi uyguluyorum (yani ovalayarak yediriyorum) . Benim tırnak kenarlarım çok kuru olduğu için hemen hızlıca emiliyor zaten..

- NAIL PROTECTIVE HARDENER:
Bu arkadaşın yapısı: Görüntüsü şeffaf ama çook az sanki beyazlık veriyor gibi. Tırnak yapısını güçlendirmek için kullanılıyor. Kokusu aynı peeling gibi acı ve yoğun. Ama aynı onun gibi sürerken insanı rahatsız etmiyor. Yalnız arkadaşlar bu bildiğiniz oje formatında. yani peeling ve yağdaki gibi emip geçme durumu yok. Aseton ile filan çıkarmalısınız ihtiyaç duyduğunuzda. Bu arada acayip çabuk kuruyor belirteyim:)
Ben nasıl kullanıyorum: Her gün kullanmaya uygun olsa da tırnaklarımı alıştırmamak için her gün filan kullanmıyorum. Bakıyorum mesela bazen hani olur ya tırnakların uçları ayrılır ya da buna benzer problemler gördüğüm zaman 2-3 gün bu tırnak güçlendiriciyi sürüp gözlemliyorum (bu arada tırnağın o ayrılan kısımlarından kurtuluyorum. Yani onları düzeltiyor gibi güzel ama süpersonik bi' icat değil, yanlış anlaşılmasın. Onların artmasına ya da sonrası için tırnağınızın güçlenmesine faydası var). Eğer iyileşme varsa, tamam. Ama yoksa, kullanmaya devam ediyorum. Bu ürünü sitesinde de yazıyor ve renkli oje altına kullanan arkadaşlarım da var ama ben o şekilde hiç kullanmadım. Ne kadar olursa olsun, bana ojenin renginde oynama yapıyormuş gibi geliyor (normalde de şeffaf oje de sürmem mesela koyu renkli oje altına). Ben bu şekilde kullanıyorum bu ürünü.

- TIRNAK BEYAZLATICI CİLA:
Bu arkadaşın yapısı: Görüntüsü şeffaf ama şişesinde rakı beyazı gibi hafif geçirgen. Eğer 2kat sürerseniz opak ama şeffaflığını koruyor (aşağıdaki fotoğrafta göstermeye çalıştım). Kokusu hafif yoğun standart oje kokusuna sahip.  Bu da tırnak güçlendirici ürünleri gibi çabuk kuruyor.. Tırnak beyazlatmaya iyileştirici bir etkisi var mı, onu gözlemleyemedim. Ama çok da dert etmedim açıkcası:)  

Ben nasıl kullandım: Yazı başında bahsettiğim gibi, Kalyon markasıyla ilk bu ürünüyle tanıştım. Antalya'da kuaförde French stil oje sürülürken kullanmıştı hanım. 2kat uygulamıştı. Bende tek başına veya yine French yapacağım zaman (hatta kuaförde yaptıracaksam yanımda götürüyorum) kullanıyorum.Tek kat sürdüğüm zaman klasik şeffaf ojeden daha çok seviyorum açıkcası.. (yukarıda ki fotoğrafta soldakinde yapısını göstermek için yarım gösterdim. bilmem belli mi?)

Son olarak:
- OJE MATLAŞTIRICI:
 Bu arkadaşın yapısı: Ojenin yapısı sulu-yağlı gibi. Diğer ürünler gibi şişede rakı beyazı ama uygulandığında şeffaf. Oje üstüne uygulanıyor. Adında anlaşılacağı üzere parlak olan ojenizi matlaştırmaya yönelik üretilmiştir (bir dönem moda olan mat ojeler için çıkmıştı. Bende mat oje delisi olduğum için _hala_  kardeşim Canan bana bunu yanında başka ojeler, mektup, Fırat karikatür kitabıyla birlikte; elimdeki diğer renkli ve parlak ojeleri de mat yapayım diye hediye etmişti;) kalpkalp).
Ben nasıl kullandım: Aslında başlarda işe yarasa da sonrasında (ya da belki her renkte) pek işe yaramamaya başladı :/ Soldaki foto flash ile çektim ve parlak ojeye ait. Sağda oje iyice kuruduktan sonra bu ürünü uyguladım ve öyle yine flash ile çektim. Gördüğünüz üzere evet,  bir matlık var ama sanki o piyasadaki mat ojeler gibi değil de üstüne bant yapıştırıp o parlak görüntüyü gidermişsiniz gibi.. 
Kardeşimin hediyesinden sonra int. araştırdığım da, ojenin
mat ve aynı zamanda hızlı kuruması için de bu ürünü kullananlar varmış. Hızlı kurutma olayı bence külliyen yalan:) yana eklediğim fotoğrafta da görüyorsunuz,  bordoya dönük vişne olan ojenin (bu arada kullandığım oje: flormar quick dry QD22) rengini oldukça açtı. Vişne çürüğü/pembe arası oldu rengi. Dahası, altındaki oje tam kuruyup-oturmadığı için akma oldu. Ve bordo renk Kalyon'un matlaştırcı fırçasına bulaştı.. Yani demem o ki, bu matlaştırıcı ürünü alıp kullanacaksanız ojenizin iyi kurumuş olduğuna dikkat edin lütfen:) Ürünün zaten hızlı kurutma vaadettiği yok, ben sizin için denemiş oldum:)


-> not: Kalyonları ben nereden almıştım hiç hatırlamıyorum gerçekten. Gerçi önemi de yok çünkü  internetten baktığımda Gratis ve Watsons da varmış Kalyon. Bir de herhangi bir anlaşma yok sadece fiyatlarını görmeniz açısından Cosmetica ve Kozmela sitelerinden ekledim. bilginize.. 

-> Kullandığım bütün Kalyon ürünlerinden ben oldukça memnunum. Bunlar benim görüşlerim. Alerjik bir durumunuz olur filan bilemem yani :/ Tek azıcık memnun olmadığım ürün Oje Matlaştırıcı. Onu da piyasadaki mat ojeler gibi değil de bu matlık görüntüsü hoşunuza gidiyorsa alın derim ben:)
-> Fiyatları oldukça uygun. Bir de maşallah anlamadığım şekilde 2yıldır kullandığım ürünler var içlerinde yani bitmiyorlar ve ne bir bozulma ne yapısında değişiklik hiç bir şey yok. Ben anlamadım bu işi:)  
-> Bu arada, ada da nerede var bileniniz var mı? Varsa bana bunu da yazın lütfen. Ben nerede var öğrenirsem, size instagram'dan duyururum... 


Evett Kalyon markasının bende ki ürünleri bu şekildeydi. Siz bu marka hakkında ne düşünüyorsunuz? Hangi ürününü kullanıyorsunuz? Bana yazın olur mu:)


herkese iyi günler
xx_gris













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)