1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Flormar Kozmetik - Rujlar, Farlar ve Transparan Pudra

Selam herkese
Bugün sizlere Flormar Kozmetik'in hangi ürünleri bende var, onlardan bahsedeceğim :)
Biz 4ay önce Mağusa'dan Lefkoşa'ya taşındık (eşim iş değiştirdiği için). O zamanlar makyaj malzemelerimden tutun da giysiye kadar mutfak malzemeleri vs. ne varsa bayağı bi eledim. Tek içinden bir şey elemediğimiz şey kütüphanemizdir sanırım:) 

Yani elimde markalardan az ürünler kaldı. Burada yok ki bi' Gratis, Watsons, Roseman ya da YKM, Boyner vs. Elimizde Note, Flormar shoplar ve Niyazi Ziya, Memduh Erdal (parfümler ve biraz daha lüks markalar var) gibi mağazalar var. Ne kadar şanslısınız bilin istedim. Burada bu shopların olmaması da Turan'ın şansı:))

Neyse bakalım, yeri geldikçe size buradan elimde olan ya da yeni aldığım  beğendiğim/beğenmediğim ürünleri tanıtacağım.. 
hadi başlayalım :)



- ÖNCE RUJLAR:

Efenim ben Flormar'ın bu rujlarından hiç memnun değilim. Yani evet eski seriler. Evet belki ben o koleksiyonlar içerisinden güzelleri seçmeyi bilmiyorumdur (veya ortalama/ucuz fiyatlı rujları, otomatik olarak kalıcılığı aza mı düşüyor??).. Ama ne olursa olsun bu kadar da kalıcılığı az ya da rengini tek sefer de vermeyen rujlar ben görmedim.

üstteki fotoğraf sırasına göre swatchladım






Neyse sevdiğim (ve kalıcı olarak da nispeten iyi) rujları size sıralayım:

* Supermatte 203 (en sağdaki): Bu içlerindeki en favori rujum. Matlığı çok güzel.. Rengi vişneden bordoya bi'renk (2.katta bordo) ve Kokusuz.

* HD weightless 01 nude (soldan 2.): Bu rujun nemini çok seviyorum. Nude tonu da bana göre çok başarılı ama maksimum 20dakka. Sonra yok dudağımda.. Kokusu çok tatlı.

* Party (aynalı olan) 03: Bu rujun tonu güzel. vişne-fuşya tonları. İçeriğinde simler var. Ama hangi akla
Party Ruj 03
hizmet almışım o zamanlar acaba:S Simler çok çiğ duruyor çünkü.. Kalıcılık orta. Kaç kat sürerseniz sürün rengi koyulaşmıyor (en azından 3katta). Kokusu çook tatlı. Bir de, rujun açılımı çok ciks :)

* Flormar MS16 (mor kapaklı-siyah renk olan): Bu arkadaşın adı yok kapağın üstünde. Neyse bu ruj kasa önünde duruyordu. Siyah renk hoşuma gider rujda. Baktım hızlıca ve aldım. Ama bu kadar mı soluk siyah olur? Kaç kat süreyim yok yani. O kusursuz siyah çıkmıyor ortaya. Dahası kuruma diye bir şey yok rujda, her yere bulaşıyor ve haliyle kalıcılık maksimum 15dakka.. Sonra çirkin bi'renk geriye kalan.. Sime bile katlanırım (party ruju) ama en sevmediğim ruj budur.
----
- INVISIBLE LOOSE (TRANSPARAN) PUDRA :
Bu "Transparan pudra" olayları patlak verdiğinde bende gidip bi'heves almıştım bu pudrayı. Meğer benim cilt tipime hiç uyan bir şey değilmiş (vay cahillik vay işini düzgün yapmayan satış danışmanları) bu olay. 
Yağlı ciltlerin makyajdan bir süre sonra cilt parlamasını önlemek ve makyajlarını sabitlemek içinmiş  (aydınlanma geldi haha). Benim hassas ve çorak topraktan kuru olan yüzümde nasıl durduğunu siz düşünün:D 
Kutu fotoğrafta görüldüğü gibi delikli toz eleyici ve üstünde puf ile satın alıyorsunuz. Yalnız Bu elekten fırçaya pudra almak çok zor, kapağa azıcık döküp almak hele ki benim gibi az kullananlar için işkence ve her taraf pudra olabiliyor. Kendi pufuyla sürsen benim cildime göre fazla kaçıyor. Ben bu içindeki elek kısmını hiç sevmedim. Çıkarmaya da çekiniyorum daha kötü olursa diye.  
 Ben bu ürünü sadece göz altlarıma (kapatıcı üstüne yani) azıcık fırçayla sürüp, biraz bekletip dağıtıyorum. Gördüğünüz üzere çok güzel beyazlık veriyor (ama bildiğim kadaruyla transparan pudra renk vermemeli :s), ve bu beyazlığı seviyorum aslında. Sevmediğim şey ise; cildimle bütünleşmemesi. Toz toz belli oluyor göz altlarında ne yazık ki.. Gerçekten az kullanmak lazım. Bir de hakikaten sürdüğün yer mat oluyor ve kuruyor yani (elimin üstü bile)
 Çok az ve sadece göz altlarına sürdüğümü düşününce bu ürün bana 2yıl filan gider sanırım he he

-> Sevenleriniz (yağlı/karma yağlı ciltliler belki) vardır illa ki ama ben beğenmedim. Kurutması benim cildime uymamasından tamam da toz toz olması bütünleşmeme konusu kötü gerçekten.. 
bakmak isterseniz

not: Bu arada, kapağı berbat. Çok kir tutan mat yapıda yapmışlar. 
----
- 4'LÜ SET FARLAR:
İlk olarak sağ alt köşedeki altın/sarı tonlu 4'lü far setini almıştım.
Pigmentasyonuna, kalıcılığına ve yumuşaklığına bayıldım. Sonra gidip diğer 2tanesini daha aldım. Sol üst köşedeki ise, yine kasa önünden aldığım bir ürün. Ama o da tamamdır yani:) 

* Quartet serisi_ Byzantine Touch 410 (altın sarılı soldan 1.foto): İlk göz-ağrım olan, altın/sarı far seti. 2tane yoğun ışıltılı (altın ve bronz gibi), 1tane orta ışıltılı ve bir tane de ışıltısız fardan oluşuyor. Yumuşaklık ve kalıcılık tatmin edici boyutta. Sadece mat olan far gerçekten pigmentasyonu zayıf.. ama ben bu seti çok seviyorum :)

* Quartet serisi_Pink Flamingos 402 (pembe tonları): Bu seri de 2. favori 4'lü far setim. Yine aynı şekilde 3 ışıltılı 1tane nispeten daha mat fardan oluşuyor. Yalnız buradaki açık pembeler (orta ışıltı ve mat gibi olan) çok pigmentasyonlu değil. Ama yine aynı seri olduğu için, yapısı çok kadifemsi :)

* Quartert serisi_Dancing Mood 405 (renkli olan_sağdan 1.foto): Bu serideki en beğenmediğim far seti bu diyebilirim. Açık mor gibi olan rengin ışıltısı yok. Diğerleri ışıltılı. Ben buradaki tek sevdiğim ton açık bronz-kahve tonu. Zaten onun hatırına almıştım:) bir de, nasılsa bir daha böyle renkler almam, diğerleri de dursun dedim. Hakikaten duruyorlar:) Belki 1 kere kullanmışımdır o renkleri (yine çok uzattım:D). 
Bu far setinde söyle bir sıkıntı var yalnız: sanki diğer 2set kadar o kadifemsi/yumuşak hisli değil. Biraz başlarından savmışlar yaparken sanki:D

*  Cozy Quartert_Golden Greens 02 (kasa önü olan_sağdan 2.foto): Bu setin içindeki açık altın tonu olan ışıltılı; diğerleri oldukça mat ve tok duruyorlar. Yani ışıltılı açık altın tonunun pigmentasyonu oldukça zayıfken diğer 3ü çok baskın. Hele haki yeşil, biraz fazla sür siyah olacak gibi.. Bir de Açık altın ton olan acuk sert yapıda. Diğerleri aynı diğer Quartert seridekiler gibi kremsi kadife gibi.. Bir de, bu serinin kutusunu daha kaliteli yapmışlar:)

-> Bu far serilerde tekkk sevmediğim şey: Sim. Farda sedef candır. Ama peki ya, sim? (yani sim sim çok belli oluyor bazı renklerde. hepsinde değil)  Yani ne kadar göz kapağına sürüldüğünde çok abartı belli olmasa da yine de, sim işte! 
-> Bir de; bu setlerin içindeki en parıltılı olan renkleri ve Quartet 410 (bu markadaki favori setim) içindeki mat az pigmentli kahve tonunu nemli fırçayla da sürmeye çalıştım. mat olanda pek değişiklik olmadı. Parıltılı olanların ise rengi koyulaştı. Ama asılında rengi canlılaşmalıydı.. Yani bence parıltılı farlar parmakla uygulanmalı, o mat olan ise ne yazık ki oyle az pigmentli..:/  

---
- GÖZ KALEMLERi:
Ben bu 2 göz kalemini (Stylematic Eyeliner_ ten ve siyah renkleri bendekiler) çok seviyorum. Asansörlü ve oldukça yumuşak yapıya sahipler. Bu serinin kahverengisini de en kısa zamanda alacağım:) Suya dayanıklı (Waterproof) değil yalnız.. 
İki rengi de göz içine uyguluyorum (her ne kadar üstünde eyeliner dese de) herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Gözümün içine ten renginden başka uygulamıyorum ama yine de siyah renk de oldukça başarılı (bence). Siyah rengi de iç kirpik diplerine uyguluyorum. Gözüm de herhangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı.
Kısacası bittikçe alırım: Note'un bir kalemini almıştım. O da oldukça başarılı. Onu da en kısa zamanda yayınlayacağım..

   
-> Mağusa ve Lefkoşa da Flormar Mağazaları mevcut (Salamis Caddesi ve Dereboyu caddesinde)


1Mayıs Dünya Emekçi İşçi gününüz kutlu olsun. Aslında ülkemizde çok da kutlanacak bir şey yok ne yazık ki:( çünkü piyasadaki özel sektör çalışma şartlarına baktığınızda "8saat çalış-8saat uyu ve 8saat kendine zaman ayır"  ve "haftanın sadece 5günü çalışmak" kurallarından hangi birini hangi şirket uyguluyor bilemiyorum. Uygulayan tek kurum Devlet Daireleri. Yani memurların 1Mayıs'ı kutlu olsun!! 


Tekrar Görüşürüz
xx_gris


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)