1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

lip scrubs (dudak kesesi) diy :)

Merhaba arkadaşlar
Minicik bir post ile karşınızdayım:) 
Pazar akşamı baktım ki dudaklarım çok çatlamış. Elimde süper kaliteli olmasa da malzemeler var, o zaman ne duruyorum scrubs yapsana dedim kendi kendime:D (eminim okurken ses tonumu duymuşsunuzdur, Türkücü ses tonunu he he

kullandığım malzemeler:

Şimdiii...
Aslında ben ezbere ve kendimce yaptım bunu. Siz içeriğini tabi ki de değiştirebilirsiniz (zaten alerjik durumlarınız filan olur, ben karışmam. bende sıkıntı yapmadı çok şükür. Sadece fikir versin ve denemek isterseniz diye, tıpkı kaş-kirpik maskesi gibi bakmadıysanız, anlatıyorum. Gerisi sizin sorumluluğunuzdadır, bilginize..:d) :

- küçük boş kapaklı pot (5ml- gratis, watsons, int var)
- şeker ve tuz
- hindistancevizi yağı
- tarçın yağı
- çilekli/kirazlı balm (aslında bunun sebebi koku ve tat vermesi. Yani gerçek çilek_ömrü kısa olur ama olur yani_, gıda boyası ne bileyim bunlar olur sanki. Ben kolaya kaçtım)
- karıştırmak için ahşap spatula/çubuk vs.

malzemeler bu kadar:)

yapılışı:
- küçük kapta karıştırdığımız şeker ve tuzu (tuz çok çok az olacak) kapaklı pota alıyoruz.
- lip balmı kesip bu şekerli potun içerisine ekliyoruz (bıçak almamışım biraz hayvanca oldu ama he he). bu arada en son notlar kısmına yazacaktım ama, buraya ekleyim, sizde balm kullanacaksanız, benim bu çok abartı olmuş. fotoda gördüğünüzün yarısını ekleyin lütfen (ya da gif'teki kadar)..

- başlıyoruz ahşap çubukla karıştırmaya. Balm eriyecek, iyice şeker/tuzla karışacak..
(gif te gördüğünüz gibi çay kaşığı ile olmuyor. bendeki ç.kaşığının sap kısmı da genişti. Onun için sonra, ahşap spatula ile karıştırdım. Deniz Plaza'dan alabilirsiniz_ya da herhangi bir kırtasiyeden)


Daha sonra pota, gif de gösterdiğim
miktarda h.cevizi yağı ve 5damla tarçın yağı ekliyoruz 

- iyice ahşap cubukla karıştırıyoruz. Benim çok ıslak oldu. Bende kalan şeker/tuz karışımından birazcık daha ekledim. Tabi ki iyice karıştırdım.. 
- veee bitti bu kadar:))) 



-> Arkadaşlar yukarıda da söylediğim gibi, eğer sizde benim gibi lipbalm katarsanız içine, az katın çünkü benimki gerçekten yağlı ve renkli oldu (yapınca dudak kenarına renk veriyor, yıkayınca gidiyor) 
-> 1dakika filan dudaklarımı bu scrub ile iyice ovalayıp (canını çıkarmadan tabiki :d) yıkadım. Daha yeni yaptığım için 1kere denedim henüz. İlk denemede bile farkı hissediyorsunuz.. 
-> Haftada 1 veya eğer mat ruj süreceksem öncesinde, bu scrub ile mutlaka ovalayacağım..
-> Bu tarz ürünleri ama kendiniz yapın ama hazır alın, dudak kenarına çok taşırmamaya çalışın. Yağ bezesi çıkarsın istemeyiz çünkü (çok sık yaparsanız. Haftada 1 kullanımda bir şey olmaz sanırım:d yani olmasın inşallah..)..

-> Bir daha yaparsam, içerisine Türk kahvesi+şeker+bal+ nane yağı (azıcık da tarçın yağı katarım kesin. Çünkü dolgunlaştırıyor dudakları) katıp renklendirme katmayacağım:) 


not: kaş-kirpik bakım maskesini hala kullanıyorum (inatla. berbat kokuyor olsa bile..) Onunla da ilgili yakında bi yazı hazırlayacağım...


Şimdilik bu kadar:)
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)