1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Gris'e kutu evi (hemde bu sıcaklarda, evet)

Herkese merhaba arkadaşlar
Bugün kısacık bi' post ile karşınızdayım. Gris'e kutu yapmıştım, ondan bahsedeceğim size. Evet kışın yapsaydım daha iyi olurdu ama, malzemeler ortalıkta duracağına yapayım dedim:)

Aslında bu ev dostlarınız için kutu olayını internette görüyordum, uygun T-shirt ayarlayamıyordum. En sonun da h.sonu elediğimiz kıyafetlerden bi' tanesini ayırdım Gris için ve yaz başlarken, bu sıcakta ona kutu yaptım:) 

Hadi başlayalım:
Malzemelerimiz yukarıda gösterdiğim gibi azıcık:) 
- Boş orta boy koli/kutu (t-shirt'ün içine girecek boyutta. kullandığım kutu: 39x31x32cm t-shirt xxl)
- Büyük eski t-shirt
- Koli bandı 
- Makas_maket bıcağı_kalem
- Bende olmayan ama sizde varsa işinize yarayacak olan, mekanik zımba tabancası (yoksa dikmek için iğne_iplik)


* Kutunun sadece üst kısımlarını, tek kenarı içine katlamadan bantlıyoruz  (sağlam olmayan yerlerini de bantlayın tabi ki. Siz gif'ten daha sağlam bantlayın. Tek elle bu kadar old:d)

* Bu şekilde tek kenarı dışarıda kalacak ve sonra onu zemine ortalama 5cm kalaya kadar 3tarafından maket bıçağı ile keseceğiz
* Yukarıdaki şekilde bir kutu elde etmiş oluyoruz:) (gif'te gösteremedim ama aşağı kısmı da bittabi kesip bu parçayı kutudan ayırıyoruz. not: artan bu parçadan bir parça kesip mutfaktaki yedek olan 5lt yağ tenekesinin altına koydum, o da değerlenmiş oldu kehkeh
* Bu aşamanın gif'ini çekemedim, sonra t-shirt'ü boyun kısmı kutunun açık olan kısmına gelecek şekilde, kutuya geçiriyoruz. (tabiki t-shirt'ün boynu Gris'in kapısı oluyor:d Gris'in şimdiden ilgisini çekti bile.. )
* Burada da video da gösterdiğim gibi, kollarını içeriye kıvırıyoruz, arkadaki t-shirt'ün fazla kısmını da düzgünce katlayıp dikeceğim ben. Ama işte, sizde mekanik zımba tabancası varsa işiniz çok daha kolay: t-shirt'ün o fazla parçalarını kutuya zımbalayabilirsiniz, hem de daha sağlam olur:) Bir de hani altta bıraktığımız kutu payı varya, t-shirt'ün boynunu da oraya zımbalarsanız, bolarma olmayacaktır:)


Umarım beğenmişsinizdir...

-> Spesifik bir yerden görmediğim için size internet adresi veremiyorum. Belki bende düşünsem bulabilirdim böyle bir şey_hepimiz gibi_ama ben bulmadım sonuçta gezerken öyle bi'yerde gördüm. O yüzden bu kutu diy'i bulan kişi okursa bu yazımı, ona bu fikri için çok teşekkürler:)
-> Şuan içerisine hiç bir şey koymadım ama kışın küçük bir minder koyarım mutlaka:)


-> akşama film önerisi ile yine karşınızda olacağım:)

xx_gris 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)