1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

son aldığım NOTE OJELER

Herkese Merhaba
Bugün size son zamanda aldığım Note markasının ojelerinden bahsedeceğim. 
Bu gördüğünüz 3ojelerden en sevdiğim sağdaki bakır ama altın alt tonlu olanı oldu. Note'da 2 koleksiyon oje var. Pardon bir de oje matlaştırıcı var (Kalyon gibi mi? daha mı iyi? bakmak lazım aslında). Sağdaki ICON serisinden; soldaki ve ortadaki klasik aynı seriden.. 
Hadi başlayalım:

- NOTE ICON OJE:
Ben bu ojeye bayıldım. Bir daha Note'dan oje alsam, bu seriden alırım kesin. Fırçası
standart ince, uzun fırçalardan. Tutma sapı diğer seriye göre, yine siyah ama parlak. 
Ojenin rengi bakır ama altın alt tonlu ve sedefli (bendeki numarası sanırım 542). Kokusu standart oje kokusundan azıcık keskin gibi (ama rahatsız edici değil kesinlikle). 
En güzel özelliğinden biri; hızlı kuruması. Yani bir elinizin tırnaklarına sürdüğünüzde aynı elin 2.turuna kurumuş oluyor. Bence tek katı da rengi verme konusunda çok başarılı (ama ben size belli olsun diye 2kat sürdüm bugün. Çünkü tonu çok narin ablası:) ) Yani fırça izlerini çok fazla belli etmiyor. Belki de sedefli olmasındandır..
Kalıcılığı da beni tatmin edecek nitelikte..

- NOTE KLASIK OJE (KİREMİT-SOMON):
Ben bu ojenin rengine vuruldum (16 cinnamon)! Ne kadar tarçın dese de bence kiremit-somon karışımı bi'tonu var. İlk baktığımda fırçasının standart dışı (daha kalın, kısa ve çok)
oluşu bende çok merak uyandırmıştı. Belki siz daha önce bu formlarda oje fırçaları görüp, deneyimlemişsinizdir ama ben ilk defa (diğer oje markalarım; flormar, golden rose ve kalyon olunca) kullanacaktım. 
Tutma sapı ICON serisinin zıttı; mat siyah ama aynı boylarda. Aslında mat tutuşlu oluşunu da sevmiştim. 
Kokusu ICON serisine göre bi'tık daha hafif ama aynı standart oje kokusunda. 
İyi hoş bu kadar anlattın neden yüzün ekşi anlatıyorsun? Belli ki pek sevmemişsin. Neden derseniz: 
* Eklediğim fotoğrafta soldaki tek kat, sağdaki kuruyunca sürdüğüm 2.kat. Çokk az ton farkı var 2. katta hem de.. Yani tam rengini vermesi için oje sanırım 3kata ihtiyaç duyuyorsunuz. İnanılmaz kalın-kaba bir görüntü bence (2katta bile bence öyle durmuşken) Yani şişesindeki o rengi tam göremiyorsunuz.. Bu benim için büyük eksikliklerden biri..
* Ve en çirkin özelliğinden diğeri ise, fırça izini belli etmesi..

- NOTE KLASIK OJE (BORDO): 
Yukarıda saydığım olumlu ve olumsuz tüm özellikleri barındırıyor bu rengi de. Yukarıdaki oje (kiremit olan ile_bence kiremit) ile aynı seri zaten. Hatta ben bu içlerinde enn sevmediğim!
Yukarıdaki olumlu özellikleri (bence) tekrar tekrar yazmayacağım merak etmeyin:) 
Olumsuz noktasına gelince: Bu renk nedir ya? (rengi:Tiger eye 50) Ojelerin rengini deneyemiyoruz evet mantıklı lafım yok ama o her bir oje renginin sürülmüş olduğu tırnaklı zımbırık var ya, orada rengi daha bordo tonluydu. Bu ise kahve tonlu! tırnakta o kadar ağır duruyor ki.. Sürümü deseniz: Buradaki fotoğraf tek kat aslında. Ama sanki 3kat sürülmüşcesine kalın ve itici duruyor (hele benim ki gibi şu aralar kısa tırnaklıysanız, bence hiç sürmemelisiniz bu tarz)..

Yani demem o ki, ben sadece ICON serisi ojeleri sevecek gibi duruyorum. Ne varsa standart ambalajlarda var sanırım he he

-> İnternet sitesinin ilgili linkleri ekleyemedim kusura bakmayın. Sayfasında ojeler kısmında bir sıkıntı var sanırım..
-> Note Kozmetik mağazaları Mağusa Salamis Caddesinde Yeni Lemar'a giderken var.
Lefkoşa'da ise Dereboyu'n da mağazası var. Girne'de nerede var bilmiyorum.. 


Renkli günler herkese
xx_gris


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)