1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

note oje aldım:)

Herkese merhaba arkadaşlar. 
Minicik bir post olacak bu çünkü yeni aldığım Note Icon serisi 547 numaralı ojeyi size göstereyim istedim:
Note'un Icon serisi ojelerini sevdiğimi biliyorsunuz. Ama bu rengi ilk kullanımda aşık olup 4günlük kullanım da fikrimi azıcık ufacıcık değiştiren tarafları oldu desem doğru olur. Bakınız:

soldaki flash ile sağdaki normal çekim.
şişedeki rengi gül kurusu ama fuşya/pembe alt tonlu gibi
Bakin bu ilk gün_gayet
güzel bence..
duruyor şişesinde yani mor alt tonlu (sürerken morluğu hissettiriyor ama gün geçtikçe lila oldu resmen) olmasını beklemiyordum. Çok çabuk soyuldu/çıktı ve her geçen gün lila rengine döndü:) oje resmen ağardı:D
Bir de gün geçtikçe (4-5günden bahsediyorum) meğer dalgalı sürmüşüm sürerken, ilk günler belli değildi ama şimdi o dalgalar da belli..

Neyse, bu rengi azıcıcık gömmüş olsam da kullanırım yine de. Zaten en fazla 3gün ojeyi tırnağımda tutarım. Bu sefer uzun olunca, size bahsedeyim dedim:) bu arada ilk 2-3gün gayet güzel :) siz ne düşünüyorsunuz??



not: Bugün hafta sonuna girmeden size 2post yayınlayacağım. Diğeri İftar için tatlı: fırın sütlaç tarifi. O postu iftara doğru yayınlayacağım ki oruç olan arkadaşlarımızın canı çeken olursa diye..  Zaten iftardan sonra yapılırsa, ertesi gün iftara yenilir, beklemiş olarak daha güzel hem:) 


renkli günler
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)