1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)

Herkese merhaba 
Doa Kozmetik ürünlerinden hangilerini kullandım 2. post ile karşınızdayım:)

Doa Kozmetik hakkında detaylı bilgi için önceki post'umda internet adres linkini vermiştim. Şimdi ise sitesinde yazdıkları benim çok hoşuma giden bi' yazılarının adresini şuraya ekledim.

Gelelim kullandığım ürüne:DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ SAÇ BAKIM ŞAMPUANI

Önceki yazımda da bahsettiğim gibi, bu markayla ilk bu ürünleriyle 3yıl önce tanıştım. Ama 1,5yıl önce şişesi birazcık daha farklıydı. 1,5yıl aradan sonra saçlarım yine çok işlem gördüğü çin tekrar sipariş ettiğimde üzerinde "tuzsuz" ibaresini kaldırdıklarını siparişten sonra fark ettim. İçeriğinde yazmıyor ama bu beni düşündürdü.
Eskisi kadar (eski ürün) sanki saçıma faydasını görmedim. Bilemiyorum belki mavi saç boyası (manic-panic) bitkisel olduğundan sonraki boyalarım market boyası olduğundan, veya tamamen psikolojik sonuç olarak eski etkisini göremedim ne yazık ki.. 

Kokusu çok az ilaç gibi, köpürmeyen (genel özellik) eski ürün tamam ama bu yenisinden memnun kalmadım ne yazık ki.. Bu arada evet kapağı çok kir tutuyor. Ama genel şişe basitliği ile ilgili bir şikayetim yok. Yazının başına da zaten, sitelerinde bununla ilgili bir yazılarının linkini koymuştum. Oraya bakabilirsiniz:)

Peki siz bu ürünü kullandınız mı/kullanıyor musunuz? Ne düşünüyorsunuz??

temin etmek isteyenler için: Doa Sülfatsız Şampuan

DOA URUNLERİ YAZI DEVAMI 3. POST'TA...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND