1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Mr. Pound Oje deneyimim

Herkese merhaba arkadaşlar
Bugün Mr. Pound Mağazasından 2tane farklı oje almıştım, onlardan bahsedeceğim size. 
Aslında bunlar 3çeşitti. Boncuklu olanı vardı ama ben toz ve simli/pullu olanını aldım. Yine altın sarısı farklı oje ararken buldum bunları. 


Mr. Pound Mağazalarını bilmeyenleriniz için, Türkiye'de ki 1milyoncu (eski parayla:D) türevi görülse de bence onlardan daha kaliteli ürünleri olan dükkan. Burada da adı 1 sterlinci (ama hep sterlinden 1tl fazla. 7tl olmuşlar en son gittik de.. Bu arada Sterlinde aldı başını yürüdü gitti yahu....) Güzel tarafı, gerçekten içerisindeki bütün ürünler 7tl. Yani Türkiye'dekiler gibi sadece tabelada 1tl yazıyor ama dükkana giriyorsun 1tl'ye bir şey yok, öyle değil burası.. İçerisinde kozmetik, bakım, ojeler/pullar/boncuklar, takı, gözlük, oyuncak, kırtasiye, bahçe bakımı, tesisat aletleri, hayvan aksesuarları, mutfak gereçleri vs vs yok yok yani.. 
Kaliteli ürünlerde var saçma sapan (ya da 7tl etmeyecek şeyler de var..ha bir de aslında dışarıda_marketlerde daha ucuz olacak şeylerde)  şeyler de. İyi bakmak lazım anlayacağınız.. 
Ha unutmadan W7 İngiliz kozmetik markasının standı hep var burada ve ne alırsan 7TL ama tabi ki sadece ruj vs ürünleri var.. Açıkcası ben Mr.Pounda'dan makyaj malzemesi almadım hiç. Ama YouTube'da w7 Türkiye pazarına girdiğinden beri bayağı övenler olmuş.. Vay be bizim Poundcuya bak sen didim:))
Neyse ben bu ojeleri buradan aldım işte:)


Hadi başlayalım:
- SARI TOZLU OJE:


Arkadaşlar böyle kutulu bir ürün. 

Kutu içeriği de bu şekilde çıkıyor. Sarı toz tam toz yani. Aldığım 2üründe uğraşı istiyor. Hani
jel tırnak yapıldığında tırnağın etrafını bir şeyle kaplıyorlar da rahatça ojeyi sürüp o şeffaf şeyi kaldırıyorlar ya (bu arada jel tırnak hiç yaptırmadım ama videolarda öyle ihi) tırnağın etrafına bulaşmasın diye; bu 2ürüne de öyle şeyler lazım bence:D 
Anlaşılıyor mu bilmiyorum ama ojeyi sürüyorsunuz. Tozun
kapağına tozdan döküyorsunuz (benim gibi altına mutlaka kağıt havlu bi'şey serin). Sonra oje kurumadan hemen o tozdan tırnağınıza serpip fırçayla tarıyorsunuz ya da tozları oturtuyorsunuz. Sonra üstüne 1kat şeffaf oje sürüp, sabitliyorsunuz. Ben sarı oje üstüne sarı tozu saçma buldum Açıkcası..


- ALTIN SIMLI/PULLU  OJE
Bu da benzer ürün zaten benzer kutuya sahip. Arkasında nasıl yapılacağı anlatılıyor. Ön
tarafında rengi gösteren penceresi var. Kutunun içini açıp da bakabilirsiniz tabi:) Çeşitli renkleri vardı yanlış hatırlamıyorsam.. Ürünler Çin malı. Ali express'de filan var bu marka (fengshangmei). İçeriğinden yine toz pul bu sefer şeffaf oje ve fırça çıkıyor.

Yine altına kağıt havlu serip aynı işlemleri yapıyoruz. Şeffaf ojeyi sürüp kurumadan tozun içine batırıyoruz. Bu sefer kapağa dökmek yok. Sonra tırnak etine bulaşan pulları filan fırçayla temizliyoruz. Sonra biraz sonra üstüne bir kat daha şeffaf oje sürüyoruz. Yalnız dikkatli olun bu pullar çok hain hemen her yere uçup-bulaşıyor:) Ben bunu yani, şeffaf oje üzerine oluşunu beğendim açıkcası..


Mr. Pound Oje deneyimlemelerim bu yöndeydi. 


-> Son olarak; sarı tozu, siyah mat oje üzerinde denedim. Bence siyahta daha hoş
oldu. Tabi acele ettim,uğraşılsa daha güzel sanuçlar çıkar ortaya (mesela ombre gibi gibi)

(bu arada, benim bu son oje swatch pozum da müthiş yani hahaha) 




-> Merak edenleriniz için Mr Pound; 

Mağusa, Deniz Plaza ile Garanti Bankası arasında. 
Lefkoşa da ise bi' Ortaköy de Lemar karşısında (Gazeteci Hasan Tahsin Caddesi) bir de Lefkoşa-Güzelyurt Anayolu'na yakın yerde var (ben buradakini daha çok beğendim).. 
Girne de yanlış bilmiyorsam Yaprak Tantuni ilerisinde (Mete Adanır Caddesi) olması gerekli..



Hepinize renkli/simli günler dilerim :)
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)