1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Flormar Quick Dry Ojeler, aseton, dikdörtgen törpü

Selam herkese
Bugün sizlere Flormar Quick Dry Ojeleri'nden hangilerini kullanıyorum? Aseton hangisini kullanıyorum ve nasıl? Konumuz bu. Bir de, koyu renk ojeden sonra tırnak rengimi nasıl koruyorum; bu da bonus:) 
hadi başlayalım:) 

Önce Ojeler:

- Sugar Candy qd17 (en soldaki): 
Arkadaşlar ben genel olarak bu "hızlı kuruyan" ojelerinden memnunum Flormar'ın.
Bu pembe rengini de canlı tonda olduğu için seçmiştim:) 
Yalnız, tek kat sürüldüğü zaman dalgalanmalar, açık-koyu ton farkları olabiliyor. O yüzden 2kat sürmek şart.
eksi yanı; sürerken dalgalanma çok yaşıyorum ne yazık ki..


- Black Minimalism qd10 (soldan ikinci):
Bu seriye beni başlatan renk tabi ki siyah:) Ben hep mat oje kullanıyorum (çok uzun
zamandır). Bu serinin hızlı kuruması beni cezbetti. Ama tek katta ki rezilliğe bakar mısınız? Ha yine aynı şekilde 2kat sürüldüğü zaman sıkıntı yok. Ama hızlı kuruyor diye alıp 2kat uğraşmak da azıcık problem bence:) Ama yine de kullanıyorum işte (boşa mı gitsin:D)
eksi yanı; pigmenti mi az neyse resmen oje fırçasına gelmiyor..


- Soft Pink qd02 (sağdan ikinci):
Ben bu renge bayılıyorum! Manikürde sür, french de sür (kalyon'un yeri başka bakmak
isterseniz, bu başka ihi), normal zamanda sür. Yine Flormar'ın normal ojelerinde de bu rengi vardı ama gerçekten sürmesi işkenceydi; çok zor kururdu çünkü.. O yüzden bu seride, bu rengi görünce aldım hemen:) Düzgün sürülse bence tek katta rengini çok güzel veriyor.. Ben en çok, normal sürdüğümde, ellerimi yıkadığımda sanki tırnaklarımın doğalı bu renkmiş gibi (suyla temas ettiğinde) görüntü veriyor, onu çok seviyorum:)
Tek eksi yanı, düzgün görüntü istiyorsanız tırnaklarınızın altı temiz olmalı (french hariç kullanımda).. Yani mutlaka öyledir ama daha bir özenilmeli:D 


- Red Velvet qd22 (en sağdaki):
Arkadaşlar bu serideki ve kullandıkalrım içinde en çok sevdiğim 2.renk bu. Tam vişne
çürüğü rengi. Ama tek kat sürüldüğünde sanki Sugar Candy rengi gibi açık görülüyor (sağdaki görsel) ama 2.kat sürüldüğünde (evet yine) tam rengini bnece veriyor:) Güzel bir ton..



Genel özellikler:
-> Evet, gerçekten hızlı kuruyorlar.
-> Ve gerçekten parlak renkleri
-> Çoğu renk 2. katta tam rengini veriyor (4ojede 3ü öyle)
-> Her ojedeki gibi bunda da, ilk kat kuruduktan sonra 2.kat uygulanmalı..
-> Ama 2. katta bile kalın durmuyor oje
-> klasik oje formatında; tutma sapı, şişesi, fırçası (sanki azıcık ince ama) ve kokusu..

soldaki foto: fırçası
sağdaki foto: 2kat siyah ( black minimalism) renk oje. Gerçekten 2katta gayet başarılı..


Peki Ojeyi ben hangi asetonla, nasıl çıkarıyorum?


Arkadaşlar normalde ben Flormar'ın asetonlarını hiç başarılı bulmuyordum. Çünkü normal pamukla kullanıyordum. Daha sonra bu asetonu Gratis'ler de satılan Benri marka kare makyaj temizleme pamuklarıyla kullanmaya başladım (tamamen rastlantısal) ve ola! İnanamadım. Meğer asetonda bir şey yokmuş. Olay düz tiftik pamuk kullandığım için işe yaramıyormuş:) bence bu olayı Flormar'ın aseton geliştirenleri bile bilmiyordur he he

anlatıyorum:

 1) örnek Red Velvet (qd022) ojeden sürdüm 
2) asetonu normal döktüm


3) Asetonlu pamuğu tırnağa iyice her yerine değecek şekilde sadece 5-7sn bastırıyoruz
4) Ola! (o yukarıdaki lekeler de kalan ojeler.. O kadar olur yani)
5) Ben koyu renk oje sürdüğüm zaman (kırmızı, bordo,siyah gibi), bu dikdörtgen törpü ile
tırnaklarımı parlatıyorum. Kimisi sağlıklı bir işlem olmadığını söylüyor ama tırnaklarımın da canını çıkarmıyorum sonuç olarak.. Bu arada Flormar'ın bu 4kenarı farklı işlem gören dikdörtgen törpüsü var ya işte bu, hiç bir işe yaramıyor boşuna para vermeyin_yani bence...


Yarın görüşürüz arkadaşlar

hoşça kalın
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)