1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Note Göz Kalemlerim-- bonus: Note Lefkoşa Mağazası ve mineral göz altı kapatıcısı

Selam Arkadaşlar 
Bugün sizlere Note'dan daha önceleri almış olduğum göz kalemlerinden bahsedeceğim:)

İlk başta Ultra Rich göz kalemleri serisinden sol da olan, gri rengi aldım 
(siz göremiyorsunuz ama en soldaki gri, orta da kahverengi, sağda da siyah waterproof göz kalemi var:D)


- Note Gri Ultra Rich Göz Kalemi (07 iceberg) :
Evet arkadaşlar bu serinin kalemlerinden ilk olarak bu gri hafif sedefli rengini aldım. Sürümü bu kadar mı yumuşak olur:) Bayıldım resmen yağ gibi akıyor sürerken.. Ben gözümün üstünde eyeliner yerine sürüyorum bunu.. Çok memnunum çok. Sabitlenmesi için biraz beklemek lazım ama yine de parmağınızı biraz sürün, gidebiliyor o konu da nazlı; ama dokunmazsanız şayet uçma bulaşma da yapmıyor. Ben çözemedim nasıl bir formülü var! (Bu arada;  bu serinin siyah gözkalemini ust-gozicine surenler gözün ic-altina da bulastigini soylemisler.. ben denemedim siyah rengini. Sizde alır da sürerseniz dikkatli olun:d) ama gerçekten beğeniyorum:)

- Note Kahverengi Ultra Rich Göz Kalmei (02 ):
Gri renge göre tok acı kahve tonunda bu kalem. Ama sürümü yine çok başarılı, zaten aynı seri:) fotoğrafta biraz topaklanma gibi çıkmış ama aslında öyle bir sorun yapmıyor. Bende yeni aldım bu rengini. Lefkoşa Note shop dan aldım
* Ultra Rich serisinin sevmedigim yani ise; kalemi çok dikkatli açmanız gerek. Formülü o kadar yumuşak ki, bazen sizi sınır edebilir. Ben mesela yazın buzdolabında bir süre bekletip, öyle açıyorum he he 

-----

Şimdi buraya büyüüüük bir parantez açıp, Note Lefkoşa mağazsı ve ürünlerinden bahsedeceğim:)


 Note Kozmetiğin en sevdiğim yönlerinden biri devamlı indirimli ürünler bulabilmeniz (her ne kadar Turkiyede ki kadar olmayıp ağzımıza bal çalsa da :d
ve sokak kedi köpeklerine hep açık olması. Mağusa mağazasında da bu tarz görüntüler vardı insiyatif zannediyordum; Lefkoşa şubesinde de şu tatlılığı görünce sanırım politikalarında mevcut olduğuna karar verdim:) ve bu beni çok mutlu etti:) Özellikle yaz aylarında..

3 çeşit Ultra rich kahverengi göz kalemi vardı. Ben en altta yer alan 02 kodlu olanını aldım. Henüz çok kullanmadım ama memnunum şimdiden..





Şimdi de mağazadan size bir kaç kare:)
kare içerisine aldığım far setlerinden ben 2renk grubunu kullanıyorum gerçekten memnunum. Ama hiç doğru düzgün indirime girmiyor:/ Neyse bu far setlerinden bir yazı yayınlayacağım zaten size.. :) 

Bunlar da fondötenleri. Üst grup karma ciltler için, orta grup yağlı cilt tipleri için ve en alt grup ise kuru cilt tiplileri için _yani benim için:)_ Sarı ve pembe alt ton seçenekleri mevcut; yani gayet geniş ton yelpazesi var..
Yalnız ben en alt gruptan denedim. Tamam yüzümde nemlendirici ya da baz yoktu ama yine de cildim fondöteni kabul etmedi, kuru kuru kaldı. Hatta satış görevlisi bile bayağı bi şaşırdı!.. :/
Canan'ın (artik biliyorsunuz benim kardesim :d) kuzeni detox olan karma ciltler için olanını kullanıyormuş ve çok memnunmuş bu arada.. Bilemedim..  


Bu yeşil kutucuk mineral fondöten ve turuncu kutucuk ile işaretlediğim ise mineral kapatıcı serileri. Ben bu grubun kapatıcı olanını kullanıyorum. Bu gruplarda en sevmediğim şey yeterli renk/ton olmaması. Hep pembe alt tonlar mevcut. Benim yüzüm pembe alt ton olsa da boynum beyaz ve ben yüzümde, notr ya da sarı alt ton ürünler seviyorum.. Bu gruptan kapatıcı olanının 201 numarasını kullanıyordum. Bu sefer 202 numarasını aldım. Çok bir fark göremedim açıkcası.. Kullandıkça anlayacağım sanırım:) 
metal başlıkları gerçekten başarılı:) keşke daha çok tonu olsa


 Bu arada çok çok az nemlendirici üstüne sürüyorum ben. oldukça kapatıcı bir ürün ama çizgilere dolmaya meyilli, üstünden pudra geçip sabitleseniz süper olur. Bir de sürdükten sonra 1dakika bekleminiz gerek:)
Ben bu ürünü beğeniyorum:)

Son olarak da sevdiğim icon ojelerini de şöyle bir göstereyim sizlere ve çalışanlarının gerçekten ilgili olduğunu belirteyim size:))

Daha mağazada çok ürün var tabi ki ama ben bildiğim ürünleri çekip size göstermek istedim, gerisi size kalmış:) sizde kullanıp beğendiğiniz/begenmediginiz Note deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim;)

Hayde yazımıza devam edelim. Parantezi burada kapatıyorum:D
------

- Note Suya dayanıklı Kajal Siyah Göz Kalemi: 
Note'un kullandığım göz kalemi içlerinde ennnn sevmediğim kalemi budur arkadaşlar. Bir de diğer seriden daha pahalı! O arkasında ki sünger sözüm ona bu kalemi dağıtacak da, daha dumanlı göz makyajınız olacak; hadi oradan:) Zaten kalemin yapısı çok sert. Asla dağılmıyor ki o sünger ile hiç dağılmıyor! Cık, yok olmamış yani... Hiç beğenmedim!! 




Benim note kalem deneyimlerim bu şekilde:) Bir de bu Gratis, Trendyol, Watsons ve Eve mağazalarına uyuz olmaya başladım:D Bunlar ne güzel indirimler böyle... Burada mağazaları total indirim yapsa da onlar kadar olamıyor ne yazık ki:( Yazık bize....


hepinize gözalıcı bakışlı günler!
Ve hepinize şimdiden Hayırlı Ramazanlar dilerim.. 
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)