1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Note Professional 5li Far Paletleri

Herkese Merhaba arkadaşlar:)
Bugün size Note Professional 5li gri-siyah (105) ve somon-kahve (104) far paletlerinden bahsedeceğim:)
Hadi başlayalım: 
105 numara-- kapalı-açık normal çekimli-flash çekimli hali

104 numara--kapalı-açık normal çekimli-flash çekimli hali
Evet arkadaşlar. Bende Note'un 2adet 5li far paleti bulunmak. İlk olarak gri-siyah tonları
Böyle dış ambalajı/kutusuyla alıyorsunuz
içeren far paletini 105  almıştım (Mağusa Note'dan) daha sonra bu tonlarına aşık olduğum 104 numaralı somon-kahve tonlarını aldım (Lefkoşa Note'dan).


İkisinde de mat ve sedefli farlar mevcut. Yalnız yapıları _bence_azıcık farklı gibi.. Yani nasıl desem, 105numaralı paletin farları daha güzel dağılıyor ve gördüğüm renkleri veriyor (bir tek sağdaki çok simli_simli farı hiç sevmiyorum biliyorsunuz_) ama 104 numaralı paletin farları azıcık üzdü beni. Soldan 3renk iyi 4.ve 5. renk ortalama_bence_

Zaten anlamadığım şekilde farların konulmuş olduğu plastik ambalajın arkasındaki yazıları
da farklı. Mesela birinde üretim yeri belirtirken (grili olan) diğerinde belirtmemişler (104). Neden acaba?








Hadi gelin şimdide swatchlarına bakalım:
105-- sol normal--sağ flash çekim
104--sol normal-- sağ flash çekim
Ben 2palette de ilk 3rengi (soldan) çok sevdim. Her 2palette de son 2renkleri (sağdan ilk 2) sanki zorlama olmuş biraz. 
105numaralı palette siyah tam mat siyah (sağdan 2.) ama 104numaralı palette ki sağdan 2.renk beni biraz şaşırttı. Çünkü potunda bakır kahve duruyor ama çok fazla pigmentli. Yani azıcık sürseniz koyu olmaya meyilli. Keza yanındaki acı kahve de öyle. Yani bu 2rengi sürerken çok kontrollü olmak gerekiyor, bu da ekstra uğraş demek..

Şimdi de fırça-parmak-nemli fırça 3lüsünün swatchlarına bakalım
(her paletten 3renk far da denedim):

en üst:kuru fırça-orta:parmak-en alt:nemli fırça
(soldan 2. 3. ve 5.renkler)
en üst:kuru fırça-orta:parmak-en alt:nemli fırça
(soldan 2.4. ve 5. renkler)
Evet arkadaşlar 104numaralı paletin farlarında hele ki üstteki fotoğrafta sağdaki karedeki o kahvenin nemli fırçadaki haline bakın:) Sulu boya gibi acayip değişik bir hal aldı.. en Güzeli parmakla.. Soldaki ise neredeyse belli bile değil, naparsan yap.. Ortadakinin nemli fırçayla farkı bu kadar mı olur?

104numaralı paletin ise en güzel uygulaması parmakla oluyor kesin. Üstteki fotoğrafta soldaki kare renk hariç. Eğer daha sedefli isteniyorsa, gayet güzel bir ton oldu nemli fırçayla..

Genel olarak aynı seri olup farklılıkları beklemiyordum. Belki de o yüzden biraz üzdü beni 104numaralı palet. Yoksa, mesela ilk onu alıp bu seriyle onunla tanışsaydım belki daha farklı olurdu düşüncem (ya da başka almazdım bu seriden he he) bilemiyorum ki.. Sonuç olarak: Yukarıda da belirttiğim gibi 2serinin de ilk3rengi süper, gerisi idare eder:) 2seride tozutuyor, fırçadan fazlasını süpürmeyi unutmayın..

Gidip testerlarına bakıp, deneyin derim:)

Kalın sağlıcakla:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)