1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Bu hafta sevdiğim parçalar da

Selam arkadaşlar

Bu yazı dizisi sadece yeni keşfettiğim ya da son dönemlerin hit parçaları anlamında anlaşılmasın:) Ben neler dinliyorum? Dinlediğim parçaların nesini seviyorum? Onlarla ilgili, belirteyim de:)

Haydi başlayalım:

- BURAY: Seni Sevmiyorum Artık

Bu çocuğun sesini seviyorum gerçekten. Parçalarını dinlerken keyif alıyorum. Şarkılarının bazı yerinde nasıl yapıyorsa, sesinde bir kırçıllanma (benim uydurduğum bir kelime ihi) oluyor ya, işte o kırçıllanma halini çok seviyorum! 

"Seni sevmiyorum artık, çamura pasa bulaştık.."  Şarkının sevdiğim kısmını kısacık yazayım derken baktım hepsini yazıyorum ben:) sonra düşündüm ki, "seni sevmiyorum artık.." sözünden daha can-alıcı ne var ki? Ve bu kadar kıymet bilmemek nedir, insanı sevgisinden pişman edecek kadar??
Yazık..

Klibi de çok güzel bu arada..

söz: Gözde Ancel
müzik: Gözde Ancel-Buray


- ONUR CAN OZCAN: Yaramızda Kalsın

Sözcüklerle oynayanları (hele bir de bunları şarkılarda kullanmaları) hep sevmişimdir. Bu yüzdendir sanırım "geyik muhabbeti"ni severim. Bu kelime cambazlarından bir diğeri de Nil Karaibrahimgil'dir. Bence, Nil'in de sesi çok güzel değil; bu arkadaşında. Ama beni çeken şeyleri sesleri değil, kelime cambazlıkları..

"Bahsetme kimselere, yaramızda kalsın.." diye başlayan dörtlük bu şarkıdaki en sevdiğim yeri.. "Söz ettim mavilere, içimdeki yaralardan" bir de bu sözü seviyorum. Devamındaki "bu bir soygundur der gibi bakan gözlerinden artık gider gibiyim.." bu söz ise çok zorlama ama sonu hüzünlü olmuş...

Neyse dinlerken bu şarkıya eşlik etmek hoşuma gidiyor..
Ama abicim o sesin yorar seni, ben diyim sana. Maltepe Si..yı çok içmişsin gibi.. benden demesi:)

Söz-Müzik: Onur Can Özcan 


- KENAN DOĞULU: Tencere-Kapak

Bu kadar hüzünlü parçalar yeter:) 
Hem izlemekten bıkmadığım klibi hem sözleri, hem müziği, hem de Kenan'ın sesi.. Çok sevdiğim Türkçe parçalar arasında.. 

"Bir içim su, çok kadehsin.."
"Zaten başım dönüyor, seni fazla kaçırmışım, dudağından çok içmişim.."
"Dertli başımın tacısın, Ruhumun ihtiyacısın.."
"Parti sen gülünce başlasın"


İnsana hadi yerinden kalk ve dans et demek sadece clubber parçalar sağlamıyor demek ki:) Hem de hafif vals, biraz el çırpma-dönme sonra tekrar birleşme..:) Açık-saçık insanların olduğu klipler de gerekmiyor demek ki.. Eşcinsellere de klip de yer verilmiş, estetik bir düşünce olmuş çok beğendim...

Düğün müzikleri listesine eklenmesi gereken bir parça, kesinlikle... :)


Söz-Müzik: Kenan Doğulu 

O zaman, eşim Turan'a gitsin bu son şarkı :))


müziğiniz bol olsun
xx_gris 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)