1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

Selam Herkese
Bugün size İnglot'tan daha önce aldığım-kullandığım tinted krem ve matlaştırıcı pudradan izlenimlerimden bahsedeceğim..
Hadi başlayalım :)



- INGLOT BEAUTIFIER TINTED CREAM:

Ben bu krem-renkli nemlendirici-renkli güneş koruyucu (tinted) adı her neyse, bayıldım!!! 

Kuru yüzümde pamuk gibi yaptı ve dağıldı. Kalıcılığından da gayet memnun kaldım ama üstüne tekrar pudra geçtim 4saat sonra filan ama işe gittiğim zaman bana gayet de yetiyordu. 

Kapatıcılık konusuna gelirsek, orta seviye  diyebilirim. Ben zaten göz altlarıma, sivilcelere, lekelere ekstra kapatıcı kullandığım için kapatıcılığını çok dert etmedim açıkçası.

Elimin üstüne biraz fazla sıkmışım. Azıcık yaydım swatchlarken. 2sn bekledim ondan sonra yavaşça dağıttım. Çok ince yapılı narin bir ürün. ama yakından bakarsanız el üstümdeki kırışıklıkları nasıl da absorbe etti.. Velhasıl, ben bu küçük ama bereketli ürünü beğendim:) tek takıldığım nokta: ben tinted ürünleri renkli güneş koruyucu olarak biliyordum. Bu üründe SPF vs yok Sitesine bakarsanız/ incelerseniz de yok. anlamadım:S ben mi yanlış biliyordum??

-> son olarak; yağlı ciltler ne yapar işlerine yarar mı bilemem ama ben kuru-karma biri olarak gayet memnun kaldım bu üründen. Testerına (burada ki mağaza da yoktu belki Türkiye'de vardır) bi' bakın derim ;)

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM : inglot tinted krem sitesi
- - - - - - - - - 
- INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND:

şimdiii
Tinted kremi ne kadar sevdiysem bu ürünü de bi' o kadar beğendim 1farkla: o ne kadar bereketliyse bu o kadar hain çıktı. 2si aynı anda alındı yaklaşık 9ay oldu alalı (tamam son 4ayı saymayın çok kullanmadım tinted'ı) krem hala yarısında olabilir. Peki pudraya ne demeli? Anladığınız üzere birazcık fazla tozutuyor.. 
Mat deseler de ben yüzümdeki bitişini çok beğenerek kullandım bu ürünü. Tinted kremle birlikte kullandığım da kendimi, parmaklarım yüzümde gezerken buluyordum:)) İçeriği ne belli değil ama sitesinden ayrıntılarına bakabilirsiniz.

-> son olarak:  freedom system dedikleri MAC'in ve bir çok markanın da uyguladığı sistemi İnglot'da uyguluyor. Bu konuya bende katılıyorum. Çevreye katkısını söylemiyorum bile hem de bittikçe doldur içini, çok çok mantıklı ve gönül rahatlatıcı. Ama be kardeşim konteynırını neredeyse ürün fiyatına satman, yanında bi puf bile vermemen canımı yakmadı değil :)  (high-end vb. ürünler alamayan Damla'ya selam olsun. Böyle böyle öğrenecek ablası he he)

INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND: freedom mat sıkıştırılmış pudra

-> Buradan satın almak isteyen arkadaşlar, ben Mağusa'da Salamis Cad. üstündeki Niyazi Ziya Cozmetic'den(Niyazi Ziya/Mağusa) almıştım. Sleek markası, parfum çeşitlerini bir kaç markayı da bulabilirsiniz.. Aldığım ürünlerin fiyatlarını gerçekten hatırlamıyorum ama Sleek markasının Türkiye'den 5-10lira ucuz olması beni şaşırttığı için bi' o kalmış aklımda:))

çav
xx_gris


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)