1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Tatlış Bitter Yapmışlar

Herkese merhaba
Bugün size atıştırmadan ziyade bir çikolata önerisinde bulunacağım:)
ETİ KARAM
Bu çikolatayı bilenleriniz, tadanlarınız mutlaka olmuştur. Aslında, normalde beyaz çikolata severim ben. Kakaonun o acımtrak tadı beni çekmez. Mesela annem ve arkadaşım Nur bittercidir. Ama ben söylediğim üzere, beyaz çikolata severim (num num num) Ama bu KARAM beni benden aldı... 

Biliyorum size sağlıklı bir şey önermiyorum kusura bakmayın ve yine Eti, farkındayım. Ama son dönem takıldığım şeyleri paylaşıyorum Cuma günleri napayım:) Bu çikolata için de eşim Turan'a çok teşekkür ederim:) 

Bu arada 90'lar da çocuk olanlar genel de bilir hani Eti'nin bir reklam parçası vardı: "Bir
bilmecem var çocuklar. Haydi sor sor.." diye. Reklamın gücü! 30yaşına geldim hala 'bir sorum var' dediklerinde içimden 'haydi sor sor' diye söylerim bu şarkıyı he he
Neyse efendim içeriği yine epey karışık. Alerjik durumlara karşı siz yine de kontrol etmeden yemeyin.. 

taptalı hafta sonunuz olsun
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)