1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

bende ki göz ve dudak kalemleri

Herkese merhaba
Bugün sizlere göz ve dudak kalemlerimden bahsedeceğim.
Oldukça kısa bir post olacak merak etmeyin:)

-> GÖZ KALEMİ= FLORMAR STYLE MATIC (S04)
Bu kalemden size zaten daha önce bahsetmiştim  ( bakmak isterseniz ). Tekrar anlatmayacağım ama göz alt kapak içine ve dudak çerçeveleyip dağıtmak için de oldukça başarılı bir ürün. Siyah olanı da vardı bende ama ben onu bi'proje için harcadım (jel eyeliner yapmaya çalışırken ziyan oldu) ve sonuç hüsran. Sonucu güzel olsaydı sizinle paylaşacaktım ama olan siyah style matic kalemime oldu :D  

-> GOLDEN ROSE DUDAK KALEMİ (54)
Bu renk koduyla olmasa da Golden Rose'da asansorlu dudak kalemlerinden bu renge yakını vardır sanırım. Çünkü bu dudak kalemi bende çook uzun zamandır var ve bitmiyor.. Suya dayanıklı (waterproof) gerçekten zor dağılıyor. Eğer 54 numarası varsa kacırmayın derim. kırmızı, bordo her rujumla kolayca kullanıyorum..
Türkiye'ye gittiğimde mutlaka uğrayıp başka renkleri için bakacağım. Çünkü burada GR yok ne yazık ki.. Bir zaman önce kırtasiyeler de, sokak arası bakkallarda bile gördüğümüz; merdivenaltı kozmetik diye adlandırdığım Golden Rose, acayip bir şekilde yenilendi. 
En son duyduğuma göre, artık Gratis Watsons'lardan da kaldırılıp sadece kendi shoplarında satılacakmış (ve internette).. 
Valla helal olsun Türk markası sonuçta, gelişsin-büyüsün.. En kısa zamanda ürünlerini denemek istiyorum. Özellikle de şu bazını :)

Gelelim sahte ürünlere:
Evet yanlış okumadınız: Sahte.
İnternetten (instagramdan) almış olduğum MAC'in dudak kalemleri. Hani sizde görmüşsünüzdür 10lu-12li satılıyor, yok yurtdışından geliyor filan, faturalı falan... Alan ben salağım.. Onlar değil. Ah bu kurların alt-üst olması beni salak etti. İnanıyor insan ucuza alabileceğine..  
12 renkten sadece 3tanesi sürülebilir; dudağı çizip kanatmayacak en azından hafifçe yumuşak ve en azından renk verebilir durumda.
Bu arada üstündeki kodları yazıları hep aynı ama nasıl oluyorsa renkler farklı.. Neyse siz siz olun, bilmediğiniz int satıcıları dışında başka satıcılardan kozmetik filan almayın.. Bildiklerinizde (işini düzgün yapanları tenzih ederim) bile şüpheci olun, derim ben. 

2tane de Note, göz kalemim var. Yani bunlar bana yetiyorlar (şimdilik he he). 


* Note'a ait 2tane göz kalem incelememi de yakında yapacağım..


göz yakmayan sahtelerinden uzakta mutlu günler dilerim
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)