1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Kullandığım Maskaralar

Selam herkese
Bugün sizlere son dönem kullandığım maskaralardan bahsedeceğim:
Arkadaşlar kullandığım ilk maskara: Maybelline Falsies Black Drama (bakmak isterseniz) Maskarasıdır. Sonra yine aynı markanın: Colossal Smoky (tık tık) ve daha sonra Falsies serisinin suya dayanıklı (waterproof) olan maskarasını kullandım. Bittikçe aldım bunları karışık olarak..  
Sonra Flormar Precious Curl (tık tık) Maskara'sını kullandım epey bir süre.. Derken Note'un bu maskarasını (Lash Master) aldım ve birgün kayınvalideciğimden gelen bir kargo içinde Mayebelline'nin bu Push Up Drama Maskarasıyla da tanışmış oldum.. Benim Maskara serüvenim bu şekilde. Lisedeyken filan şeffaf rimel sürerdim. Sonraları çok az bir süre hiç hatırlamadığım bir markanın mavi rimelini kullanmıştım. Ama sonrasında hep Siyah/yoğun siyah maskaralar tercih ettim..
Yani çok karışık veya her türlü markanın maskaralarını deneyimlemedim.. 

Bugün de sizlere son kullanmış olduğum Note Lash Master ve Maybelline PushUp Drama Maskaraları hakkında yazacağım:)
Hadi başlayalım:
- NOTE LASH MASTER MASKARA:
Bu arkadaşın yapısı oldukça yoğun. Fırçası, plastik yoğun kıllar içeriyor. Fırça ucu, kalından başlayıp kavise doğru inceliyor. Fırça çubuğu, kısa_bu da hakimiyeti kolaylaştırıyor.. 
Fakat kirpik kıllarını yoğun ve oldukça siyah, göstermesi tamam da, uzun göstermiyor. (yani benim gibi uzun değilse kirpikleriniz, olanı koruyor..). 
İçeriği çok yoğun olduğu için ve benim de gözün iç kısmına doğru kirpiklerim iyice azaldığı için, oralarda sürerken göz kapağıma bulaşıyor.. 
Çok yoğun oluşu, gerçekten uğraştırıcı bir şey.. Ama fırça çubuğunun kısa olmasını sevdim.

Nedense kendi sayfasında bu ürünü yok. ama Trendyol, Cosmetica gibi sitelerde var.. Anlayamadım.

*** her iki ürün ile ilgili ortak özellikleri en aşağıda bulabilirsiniz ***


- MAYBELLİNE PUSH UP DRAMA MASKARA:
Arkadaşlar ben bu tarz maskarayı ilk kez kullandım. Fırçası, plastik ve düz hat üstünde, minik minik plastik parçalardan oluşuyor.. Fırça sapı, biraz uzun geldi bana. Bir de, şişe (ne denirse artık) tasarımından maskarayı çift taraflı zannetmiştim ama değilmiş :) 
Yoğunluğu aslında tatmin edici olsa da Note'daki ya da diğer maskaralarımdaki gibi bir yoğunluk katmadı kirpiklerime.. Bu arada, ama gerçekten uzun gösteriyor kirpikleri, ben şok oldum.. Fakat hem uzun hem de yoğun bir şekilde uzatmıyor. Uzatıyor ve ayırıyor.. 
Gözlerim kapalı olan fotoğrafta daha net anlaşılıyordur.. 
Ama yine kirpik dibim ve yine bir şeyi süremeyen ben:D 
Uzun çubuğu, gerçekten hakimiyeti zorlaştırıyor bu arada.. Kısa çubukta da sürememişsin dediğinizi duyar gibiyim; haklısınız:D

Sizde uzasın kirpiklerim diyorsanız ve bu tarz yapıdaki maskaralardan hiç kullanmadıysanız, şans verebilirsiniz..

* PEKİ BEN NASIL KULLANIYORUM?
Arkadaşlar böyle kirpik kıvırma aparatını hepimiz annelerimizden ablalarımızdan görüp;  muhtemelen küçüklüğümüzden beri aşinayız öyle değil mi? Ama işte ben görüp de hiç uygulamayanlardandım:D  (sözde temizlemiştim ama kusura bakmayın artık he he).. 

Ben bu aparatı Mr.Pound'dan (oradan bahsetmiştim daha önce. Makyaj malzemesi almam oradan belki ama bu tarz ürünler alıyorum) 7tl'ye almıştım. Mutlaka daha iyileri ve kalitelileri vardır piyasada ama benim işimi görüyor.. Sadece bu tarz bir aparat kullanacaksanız şayet, hani şu ucundaki mavi/yeşil kısmı var ya, orası öyle çıkıntılı almayın lütfen (bu bendeki ürün biraz zorluyor o kısım kayıyor filan).. 
Ha bu aparatı sadece kirpik kıvırmak için değil (yani maskaradan sonra); farkettim ki bu şekilde önceden kirpiğimi kıvırdığım zaman göz içlerimdeki kirpiklere sürerken göz kapağıma (nasıl oluyor bilinmez) daha az bulaştırıyorum.. 
Aynı tarz sürmeme rağmen etkisi ne ise, benim işimi oldukça kolaylaştırdı:)

Neyse Ben kirpiklerimi önce bu aparatla 5-10sn kıvırıp sonra Note'un Maskarasını uyguluyorum. O kuruyunca da üstüne Maybelline'nin maskarasından geçiyorum. Her iki gözümü de tüm işlemleri bitince diğerine geçiyorum. 
Hem kıvrık, hem ayrık ve hem de yoğun kirpiklere ulaşıyorum (ola) :D 

-> Her 2ürün için de geçerli bilgi: İkisi de bende herhangi bir alerji oluşturmadı (siz denemeden almayın ama).. 
İkisi de uzun sürede kuruyor. Tek kat performansı da gayet başarılı ama ikinci kata geçecekseniz şayet, acele etmeyin:) (acele ederseniz her yerinize bulaşır) 
-> Fotoğraflardaki tüm uygulamalar da tek kat maskara sürüldü (sadece son uygulama 2ürün olduğu için 2kat)
Bu arada dikkatli ve yakından bakıldığında 2kat uygulamada topaklanmalar mevcut. Uzaktan baktığınız zaman belli olmuyor ama dikkatli sürmeniz lazım:)  
kaş doldurma, çok az da göz altı ve göz kapağında kapatıcı (concealer) mavcut. Alt kirpiklere bilerek sürmedim (hem dikkat dağıtmasın hem de ben pek kullanmam zaten he he)


-> İlk kez kullanacaklar için: Kirpik kıvırma aparatını kullanırken, siz yine de dikkatli olun. Kirpiklerinizi canını alacak kadar kıstırmayın. Çok uzun süre uygulamayın. 10sn tutup, hafifçe göz kapağına doğru çevirmeniz yeterli olacaktır.. Dikkatli bir şekilde, gözün iç kısımlarındaki küçük kıllarınızı da almaya çalışın..
-> Maskara ve Rimel arasındaki fark nedir? Sizde merak ediyorsanız bildiğim bir site değil ama açıklayıcı olmuş


Bundan sonra Note'un bu maskarasını almam açıkcası. Kötü olduğu için değil, bu yapıda çok fazla maskara var piyasada. Muhtemelen onlara şans veririm. Ama Push Up'ı gayet beğendim. Teşekkürler Annecim <3

Son olarak (susmuyordu.. konuyu bitiremiyordu..he he); Kirpiklerim çok az evet farkındayım. Ama bu ürünlerden önceki meseleler bunlar. YouTube'da kanalı olan Aras Barlas'ın kirpik uzatıcı formülü var. Yakında onu kendime uyarlayıp, başlayacağım. Hazırladığım zaman/başladığım zaman sizlere de bir yazı hazırlarım...

Uzun, gür, simsiyah kirpikli günler
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)