1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

UYKUSUZ mizah dergisi:)

Herkese Merhaba Arkadaşlar
https://dergikapaklari.com/uykusuz-dergisi

Uykusuz Mizah dergisini ben okumaktan çok keyif alırım. Ersin Karabulut (sandık içi), Fırat Budacı (kendimi durduraca değilim, kaç yıl oldu), Yiğit Özgür, Cihan Ceylan, İltem Dilek, Alpay Erdem (ben Alpay Erdem), Yılmaz Aslantürk (otisabi) ve Uğur Gürsoy (Fırat:) ) ve diğerleri..

2012 senesinden beri alırdım. Yalnız evde çok birikmişti ve ne yapacağımızı da bilemez olmuştuk. Atmaya da kıyamazdık:) 

Ben küçükken abim için bizimkiler bi'dergi alırlardı aynı Uykusuz gibi ama çocuklar için. Adını hatırlayamıyorum ama sanırım "Bizim Sınıf"'tı çok geyik güzel şeyler olurdu içinde. Hafif renkli basım filan.. Aa hatta 2türlü anlaşılan yazılar vardı (bulursam sonuna ekleyeyim).. . Neyse işte annem bunları ciltlettirirdi. 

Benim de annem sağ-olsun, oradan aklıma geldi ve evdeki Uykusuz'ları ciltlettirdik:) 
Yalnız gördüğünüz üzere gözünüzü seveyim düzgün bi'yerde yaptırın siz, böyle bir şey yaptıracaksanız.. Ön Kapakta, üstte olan da alttaki gibi olacaktı (alttaki ön kapakta çok başarılı). İlk matbaacı kardeşimiz anlamamış şap diye ortaya yazmış yazıları. İkinci arkadaş daha iyiydi (onun adresini aşağıya yazacağım) tamam anlamış kapağı da çok güzel olmuş
İçeriği bu şekilde
ama

bu sefer onunla da ciltlerin yan tarafında anlaşamadık. Dikey yazmalıydı (tıpkı 1.arkadaş gibi yani cilt1-- gel de deli çıkma 😀

Velhasıl siz siz olun bayağı düzgün düzgün nasılsa yaparlar demeden anlatın derim ben:) Daha düzgün olabilirdi ama olmadı n'apalım dünyanın sonu değil sonuçta. 
Taşınırken yıprandılar bayağı :(
Mağusa'da bu konu da pek verim alamadık. Bakalım Lefkoşa'da ne yapacağız:) Son 1cilt kaldı. İnşallah o 2sinin karması güzel bi'şey olacak hissediyorum he he

Mağusa da ilk cilt yaptırdığımız yer artık bu tarz ciltleme yapmıyorlarmış. Onun için 2. yapan adresi bulmuştuk. İyi de olmuş:) Hepsi iyi insanlar vaktinde teslim ettiler, çok ilgilendiler. Biz gecen sene 1cilt için 50küsür TL bir şey vermiştik sanırım (siz kendi pazarlığınızı yapın ben karışmam)..
Düşünen olursa: Mağusa Önder Market karşısında Karadenizliler Derneği var. Oranın karşısına denk geliyor. Hatta hırdavatçı yanı. Adını hiç hatırlamıyorum ne yazık ki:)

Umarım size güzel bi'fikir vermişimdir :)


-> Bu arada Uykusuz Mizah Dergisi hakkında ayrıntılı bilgi için buraya tık tık
-> Ada da Lemar, Önder gibi büyük market içlerinde bulabilirsiniz. Bazı küçük büfelerde de var; mesela Girne de Colony Hotel'den (o sokağın adı yok bende kusura bakmayın:) Askeri Ordu Pazarına doğru o yol üstünde sol kolunuzdaki büfede var. İş Bankasına varmıyorsunuz.. Anlatabildim mi bilmem:))
-> Ada'ya Cuma günü geliyor ve fiyatı 4,5 TL (Türkiye'de Perşembe günü çıkıyor ve fiyatı 4TL), bilginize...


Hoşça kalın
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)