1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Gris ve Tüyleri

Merhaba Arkadaşlar

Artık her pazartesi sabahları size pazar günü yaptıklarımızı anlatan yazı yayınlayacağım. 

Efenim, dün dışarı filan çıkamadık (biliyorsunuz gerçi, dün sürpriz post atmıştım Çilek Festivali duyurusu için) bende hazır evdeyken, Gris'in şu uzayan ve her yere dökülen tüylerini aradan çıkarayım dedim:)

Bu yukarıda görmüş olduğunuz tarağın adı Furminatör Evcil Hayvan Tarağı. Evet kendisi geçici bir çözüm farkındayım ama Gris'i biz 1kere tıraş ettirebildik. Yarım doz sakinleştirici bile sonrasında Gris'i çok sersem etti:( Ayy o gece resmen uyuyamamıştım çok kötü olmuştu çünkü.. 
Neyse sizinde kedi/köpeğiniz de böyle bir sıkıntınız varsa, bu taraktan edinebilirsiniz.
Bu tarağın ucundaki kısım jiletli gibi ama elimi dokunduğumda öyle keskin değil. sanırım dişlerin arası tüyleri kesmek için yeterli keskinlikte. Ama o da zarar verecek kadar değil.. 
 İşlem kısa sürse de hayvanınızın taranmayı sevmesi lazım. Mesela Gris taranmayı sever. Buna rağmen bir süre sonra oyuna bağlıyor (sağdaki foto gibi)

En sonunda da böyle engelliyorsa artık bırakıyorum. En çok tüy; kafa üstü-ense, sırt,  kuyruk sokumu ve kuyruk'tan; yan döndürdüğünüzde arka bacakları da hallediyorsunuz. Bir tek iç kısmını çok yapamıyorum ben zarar verirsem diye (dişi kendisi ihi), O kısmı da hafta da 1 Turan ile tarıyoruz o maşallah benden daha güzel yapıyor bu işi:) 


  Çıkan sonuç bu arkadaşlar. Bence oldukça başarılı. Sonrasında ise elimi ıslatıp kafasından kuyruğuna kadar şöyle bi üstün geçiyorum. Böylelikle hem ferahlıyor hem de kalan tüylerini de elimle alıyorum ohh mis:)

3güne 1yapınca bu işlemi ortada tüy topakları görmemiz azalıyor gerçekten.. Ama aksatırsak her yer topak:)

Farklı modelleri var. Mesela daha uzun tüylü dostlarınız için üstten basmalı başlık filan.. Şimdilik buraya bizim kullandığımız modelin adresini bırakıyorum. Markanın Youtube'dan videolarına da bakabilirsiniz..


-> Ben ilk kullandığımda Gris'ten çıkan tüyleri biriktireyim de ona oyun yastığı yapayım dedim (niyeyse, hiç bir şeyi atmaya kıyamayan teyzeler gibi he he:)) sonra bi'gün bi baktım bizim ki tam da benim sakladığım yerde bir şeyler kurcalıyor. Meğer kendi kokusunu duydu  zaar aramış bulmuş. Yalayıp, yutmaya çalışıyor:) anaam dedim, kedi boğulacak!! Demek ki oyuncak filan yapsam çıldırır.. Yani siz siz olun çıkan tüyleri atın gitsin :))



-> Hepimizin Berat Kandili mübarek olsun arkadaşlar.. Tövbe etmeyi unutmayalım :)

Mutlu haftanız olsun 
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)