1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

HADİ TANIŞALIM

selammm

Ben Damla. Bu blog'u kedimiz Gris adına açtım. Evliyim (5yıllık :)) ) henüz çocuğumuz yok (..) ama kızımız var: "Gris" kalpkalpkalp

Biz KKTC'nin başkentinde yaşıyoruz. Ben 6yıldır adada yaşıyorum. Eşim 15yıldır burada (hayır maalesef hala vatandaş değil. o konulara sonra gireriz) Gris ise 2,5yıldır bizimle. Kendisini bir gece daha 3aylıkken sokaktan evlat edindik. Annesinden ayırmak değildi asla niyetimiz_zira orta da anne de yoktu ve o bizi seçti_ eşimin bacağına mıyk dedi atladı şapşik...

Bu blog'un adı her ne kadar "Gris" olsa da derdim sadece kedimizden bahsedip sizi sıkmak değil ( çünkü sıkabilirim evet. ama yapmayacağım. belki yaparım. belki de yapmam ). Biraz deneyim biraz gözlem biraz hoşsohbet biraz sitem biraz dertleşme Allah ne verdiyse artık günüme-moduma-durumuma göre yazmaya çalışacağım bakalım.. 

Sizlerinde konular altına atacağınız yorumlara bol bol cevap vereceğim kesin_zira işsizim..
hadi bu da başka günün konusu olsun..

kniöb 
(sonra :p hatta tahminleri alayım? he he şimdi milyarlar yazar mazallah kaos olur, ben bir sonrakine yazayım da ne olduğunu insanlar çatlamasın)


xx_g.   

gris 2017

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)