1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

beni benden alan bu sesler..

Selam arkadaşlar
Bugünlerde en çok neler dinliyorum. Neden? Beni çeken ne? Anısı var mı? 
Artık cumartesi sabahları saat 11'de size o müzisyenlerden/sevdiğim parçalarından bahsedeceğim, bilginize..

Ben ne yazık ki her hangi bir müzik aleti çalamıyorum. Abim ve Turan o konu da çok iyiler (abim bas gitar, Turan bateri) ama çalabilseydim alto saksafon ya da çello olabilirdi (alto saksafon için öneri: Candy Dulfer--Lily was here, çello için öneri:The Piano Guys--Michael meets Mozart simplythree--happy )

Neyse çalamasam da iyi dinleyiciyimdir. Müzik listem çok karışıktır ama. Mesela Turan ağırlıklı olarak metal, hardrock 60s lar filan dinler. Müzik Listesi genel de bu yöndedir. Oysa ben? Ben valla kulağıma ne güzel geliyorsa ve durumuma (moduma) ne uyuyorsa onu dinlerim.. hard rock da olur death metal de rocknroll/jazz da olur 90lar Türkçe Pop da.. Bir tek fantezi müzik hala ne olduğunu anlayamadım onu dinleyemiyorum (bana 70ler den 80lere geçerken kalitesiz çekim Türk filmlerini hatırlatır ne alakaysa ha ha) 

Neyse kısacası (bu lafta çok gıcık. bir diğeri de, uzun lafın kısası, lafı. madem kısası var ne uğraştırıyorsun:) ama cümleyi güzel bağlar hani) Bugün sizlere 3 kızımızdan bahsedeceğim. Sesleriyle tüylerimi diken diken etmeleri. O tınıları.. Hepiniz biliyorsunuzdur eminim..

Başlayalım: 

LÜTFİYE ÖZİPEK
Kendisi Kıbrıslı Türk kızımız. O Ses Türkiye'de de 1. oldu bu sene. Önceleri Girne de Colony Hotel de, Korhan Saygıner ile sahne alıyorlardı. Geri Vokaldeydi hatta. Ama dinlemeye giden tüm arkadaşlarım sesine hayrandı Lütfiye'nin. Ben hanüz canlı dinleyemedim kendisini ama en kısa zamanda iple çekiyorum hani :)

Bu hatırlarsınız, ilk O Ses Türkiye'de ki ilk performansı. Ben bu şarkıyı normalde de çok sevdiğim için böyle bir şarkı seçen birini görünce çok şaşırmıştım. Ve asıl sonrasında performansı offff :)) enn kısa zaman da çokça parçalar bekliyorum kendisinden...

Girne de Roks Hotel'in yanında Roxanne diye mekan vardı (hala var sanırım). O zamanlar bizim de mat siyah vosvosumuz vardı Turan'la (2013zamanları). Sting'in bu parçasını tam oradan geçerken dinlerdik he he...Bir de Sting'in kendini parça da Roxanne diye parçalaması bence aslında çok hüzünlüdür. Belki de Lütfiye'nin bu parçaya hüzünlü yorumunu o yüzden çok yakıştırmışımdır..


SENA ŞENER
Bu kardeşimizin sesi nedir böyle arkadaşlar?? insanlar bu sesi pc de oynayarak ulaşırlar, maşallah:) O nasıl metalik ama bi o kadar da kendine çeken bir ses tonudur.. 
İlk olarak  Youtube da gezerken Mahmut Orhan Feel remix'in de denk geldim Sena Şener'e. Sonra Self Control (remix ve akustik), Tuna Kiremitçi'yle birlikte Birden Geldin Aklıma sonra Sevmemeliyiz en son da: Bak Bana. Tam hipnozluk parça. Evde "bak bana bak bana" diye dolaşıyorum :D

Biz Lefkoşa'ya taşınınca koşa koşa Mağusa Kaleiçi'nde ki People's Pub (peoples pub facebook adresiakustik geceyi ayarladı ve biz gidemedik tabiki hıh 😒

Sena Şener'de ki en can sıkıcı olanı ise, şuan sadece 18-19yaşında filan olması... he he


KALBEN
Ben bu arkadaşımızı ilk Youtube da Sofar da dinlemiştim; Sadece. Sonra bi'reklam da cover yaptı: Haydi Söyle. Dikkatleri üstüne çekmişti artık (reklamın gücü) Sonra Saçlar. dinledikçe tüylerimi diken diken eden beni bir şekilde etkileyen sesi.. sonrasında Ben Her Zaman Sana Aşıktım ve Doya Doya. Bu şarkıları çok sevdiğim ve hep dinlediğim parçalar. 

Ne kadar uzun boylu bi'kızımız böyle. Sofar'da ilk dinlediğimde aklım habire gitarın oranına kaymıştı:) 





Şimdilik bu şekilde dinlediğim parçalar arkadaşlar. Peki siz hangi tarz seversiniz? Çalabildiğiniz bi'enstrüman var mı? Hangi parçalar sizi etkiler, neden?

-> haftaya bu kadar yormam sizi:) İlk günün hatrına biraz yoğun oldu farkındayım :)



Müzikle kalın :)
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)