1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

GARNIER SENSITIVE ADVANCED SPRAY-- SPF SKF 50+




http://www.weblokum.com/2015/07/deniz-kum-gunes.html
Herkese Selamm


Eee yaz iyiden iyiye geliyor 23nisan atlattık, bir de 19mayıs günü serin olur. sonra tam olarak başlar yaz:))
Bugün size epeyden beridir kullandığım _hatta ilk sprey formlu_ güneş kremi (genel adı budur ya:) hah buldum ) güneş koruyucusundan bahsedeceğim (candöstüm kardeşime bu tavsiyesi için teşekkür ediyorum) ve bir de mümkünse önerinizi alacağım. Hadi başlayalım: 




Efenim bu spreyi ben Kıbrıs'ta olduğum süre boyunca, 5yıldır kullanıyorum. O çok sıcaklarda deniz kenarlarında şemsiye altında da kullandım. Beyaz-buğday tenimde özellikle yüzümü asla güneşten yakmayan ben için, sık sık tekrarlamak kaydıyla çok memnunum (yüz için uygunluğu belli değilken_arkasındaki yazıda da sadece vucut ya da yüz için/değil bir şey belirtmiyor_ hep kullandım valla.. yüzümde geçmek bilmeyen butonların sebebi olabilir misin hain Garnier??). Lakin artık bu kaçıncı şişem ve yeni arayışlara girdim. Garnier'in marketlerde satılması dermokozmetik olmaması beni (biraz özlemek istiyorum sanırım he he) yeni arayışlara itti. Yeni araştırmalarım ve sizlere sormadan önce bence artı ve eksilerini yazayım size:



ARTILARI:

- Vadettiği gibi (hipoalerjenik) bende her hangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı. (O yüzümdeki butonlar için de
işin esprisi emin değilim yani )

- Hafif doku ve Renklendirici içermediği de doğru. Ama Parfüm konusunda emin değilim. O kadar beni cezbeden tam deniz 
kenarı kokusu var ki kendisinde.. Yani içeriğinde yazmıyor evet 
ama kokusuz bir ürün de değil_bilginize 

- Ben tenimde dağılışını çok seviyorum. Kuru cildimde aşırı nemli 
his bırakmadan hemen yokoluyor. Ama yüzümde biraz yağlı his 
bırakıyordu (neden acaba Damla yüz için uygun olmaması olabilir mi?

UvA-B ışınlarına ( bu konudaki ayrıntılı bilgi için:
Sebile Ölmez- Güneş kremleri içerikleri karsı 50+ yüksek koruma kızılötesi koruma vadediyor kendisi. Bunu bilemeyeceğim ama 5 yıldır Kıbrıs'ta beni kurtardığına göre doğru olabilir:) İçerik için ☝



EKSİLERİ:

- Yani tam olarak eksi midir bilinmez ama deodorant tarzında spreyi olduğu için her seferinde içindeki o metal topçuk sesini duyana kadar çalkalamak ve direkt sıkmaktan kaçınmak lazım. Sürdükten sonra eller hemen yıkanmalı. Aksi taktirde mazallah o el/parmak göze giderse, fena ki ne fena... 

- Suya dayanıklı yazısı tamamen fıs. asla dayanıklı değil. mutlaka tekrarlanmalı. zaten arkasında da tekrarlayın yazmışlar ama bence denize/suya girmeyle etkisi gidiyor.. (Su dışında tamamdır benim ihtiyacımı görüyor yani )

- Sadece vücut mu? Yüz için uygun mu/değil mi? bir şey belirtseydiniz keşke.. 


Yani arkadaşlar çok severek hala kullanacağımı biliyorum. Ama başta söylediğim gibi biraz daha dermokozmetik biraz daha en azından yüzüm için uygun arayışlar içerisindeyim. Yine sprey formda olanlara bakıyorum. Önerilerinize açığım:)



Benim bulduklarım (tabiki de hepsi tuzlu fiyatlı. Bu işsizliğimde denk getirip alacağım artık bir şeyler)

- Nuxe Sun Güneş Koruyucu Yüz ve Vücut sütü spf 50+ ( nuxe yüz ve vücut sütü )
- Vichy Yüksek Korumalı Yüz Spreyi SPF 50+ ( vichy güneşten koruma yüz spreyi )     
- Bioderma Photoderm Max Sprey SPF 50+ ( bioderma yüz için de uygun 200ml olanı tabi ki :p )
- Avene spray 50+ Enfant ( evet çocuklar için uygun olanı )

bir de bu ürünleri filan araştırırken Görkem Karman'ın Blog'unda bulmuştum. Günlük güneşten koruma ve renkli nemlendirici (fondöten) olarak bayağı bi' övmüş, gerçekten çook merak ettim doğrusu  ( o postu için tık tık ) :
- Skinceuticals Mineral Radiance UV Defense Spf 50 50mL (sitesini bilmiyorum ama burada fiyatı var en azından)


-> Vichy'i tercih edeceğimi sanmıyorum çünkü sadece yüz için. Üşenirim ve bütçem kaldırmaz ayrı ayrı alayım her bölgem için. Ya da bunu alıp vücut için Garnier'e mi devam etsem? kafam da deli sorular... yardımcı olun lütfen :))) 

ankete katılırsanız çok mutlu olurumm :)


xx_gris









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)