1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Çoçuk Bayramı + Aşk Dostluk Sevgi Bağlılık Saygı Merhamet :))


https://www.bolgegundem.com/en-guzel-
23-nisan-siirleri-en-yeni-23-nisan-ulusal-egemenlik-
ve-cocuk-bayrami-siirle-423184h.htm

Merhaba Herkeseee

Bugün benim için özel günlerden biri. 

Evet ilk önce, 23Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nızı kutlarım. Gercekten içinizdeki çocuğu unutmayın lütfen.. Bu 23 Nisan gösterileri kimileri için işkence gelebilir ama ne mutlu ki bu bayrak altında hep birlikte bu gibi bayramlarımızı kutlayabiliyoruz ve "çocuklarla çocuk olmak" için en azından yılda 1gün bahanemiz var :))


Gelelim benim için günün diğer önemine:
Bugün sevgili eşim Turan ile ilişkimiz başlayalı 6.senemiz (alkış he he) Biz ilişkimiz için soranlara;  1nisan da tanıştık "Şaka gibi", 23Nisan da başladık "Çocuklar gibi"  diye bahsederiz:)) 

Gerçekten de öyle oldu ama yani Turan'ın ev arkadaşı benim çalıştığım barda barmenimdi. İşe gitmeden uğrar kahve içerdi Turan orada arkadaşını filan görürdü. Ama tabi ben sonradan öğrendim, epeydir uğramıyormuş bara. Biraz da bunalımdaymış küçük bey. Ev arkadaşının (yani barmenimin) uğraşlar sonucu geliyor bara ama o günde ben gitmiyorum işe. sonra tekrar ertesi gün geliyor ve biz tanışıyoruz nihayetinde.. 

ve 23gün sonra bana (Girne'de yaşıyorduk o zamanlar) Bellapais Köyü'nde Kybele Restaurant (https://www.kybele.biz/index.php/en/) da akşam yemeği için sürpriz yaptı. Rezarvasyon adını ise "Gölgelerin Gücü Adına" diye ayırtmış. İlk garson sorduğunda Turan bana bakıp gülerek bunu söylediği dün gibi aklımda. Nasıl güldük ama ve garsonda güldü. masaya doğru giderken "Gölgelerin Gücü Adına Bey"diye yönlendirmesi ortamı iyice krize sokmuştu:) Çocuklar gibi değiliz de neyiz söylesenize:)) 

ve Turan orada bana ilk kez açıldı ve direkt evlenme teklif etti.. Ben de ona ( tabi ki ayrıntıları konustuk) bende kabul ettim, Gözler kalp kalp :D   (ayrıntıları evlilik yıldönümümüzde anlatırım artık.. çünkü bugun burada bahsetmek istediğim konu tam da bu değil..

Bir insan bir eşten ne beklerse, sevgili eşim bana katmisliyle bunları 6yıldır sağlıyor çok şükür. En önemlisi bana Saygı duyması, fikirlerime. Peki diğeri ne biliyor musunuz: Güven. Yalanın beyazı siyahı pembesi olmaz. Bu vakte kadar eminim ki ne o ne ben beyaz bile olsa birbirimize yalan söylemedik; ihtiyaç duymadık çünkü. Birbirimize bağırmadık, fikir empoze etmeye çalışmadık; ihtiyaç duymadık çünkü. Fikirlerimizi ya da hayallerimizi küçümsemedik; içinde "biz" olduktan sonra, küçük hiç bir şey olamazdı çünkü..

Gerçekten zor günlerimiz oldu. Çünkü benim okulum vardı ve maddi sıkıntılarımız vardı. Ama 2koldan yanyana beraber aştık o günleri. Hala da aşıyoruz. Ama dönüp arkamıza baktığımızda "nasıl yani ya, 5yıl mı bitmiş" diyebiliyorsak; biz olmuşuz tamamdır heytt bee (maşallah olmayanlara da hayırlısıyla inşallah:) )


Nişan/evlilik yüzüğümüzün içerisine ilişki başlangıç tarihini yazdırmayı seçtik. Belki sizin için de bir fikir olur:)






Not: Yüzüklerimiz çizik değil. Fotoğraftan çok çizik kötü duruyor ama öyle değil. Aslında öyle ama değil^-^ yani modelin adı "kumlama tekniğiymiş" aldığımızda zaten üstü nokta nokta ve çizikli gibiydi. Böylelikle ay çizildi mi ay bişey oldu mu derdim de olmadı 5yıldır çok şükür. Böyle bir model tavsiye ederim :)






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)