1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Bugün atıştırmalık "Kurbiş" zamanı :)

Herkese merhaba arkadaşlar
Bugün size son zamanlarda takıntı haline getirdiğimiz Eti Burçak Kurabi'den bahsedeceğim:)



ilk önce Yer fıstıklı-kakoulu olan gönlümüzü çaldı daha sonra diğer çeşidi de bizi mahcup etmedi hani:) Burçak bisküvi ile içerikleri çok farklı evet ama yeni bi'soluk olarak güzel tarif:)
 Özellikle soğuk süt ile çok keyifli oluyor. Bir de tatmin edici büyüklükte yapmışlar, insana 2tanesi gayet yetiyor (gerçi Turan ile ben duramıyoruz amaEti'nin iyi reklamı oldu he:) keşke bana reklam verseler he he beni işe alsalar da olur :))


İşin şakası bi' yana blog da beğendiğim/beğenmediğim ne varsa yayınladığım için son zaman favori atıştırmalığımızı da ekledim. Eğer sağlık sıkıntınız yoksa (içeriği bayağı karışık yer fıstığı, gluten, buğday unu vs içeriyor alerjik durumdakiler aman dikkat 


Biz tavsiye ederiz efenim

-> son bir şey; böyle bir kapaklı plastik  konteynere koyarsanız, sertleşmeden 3-5gün kalıyor. Daha fazla gün test edemedim açıkcası he he

(saklama konteynerlerını ben Lefkoşa Önder Market'in içinden, üst kattan alıyorum. oldukça uygun fiyatlılar. bilginize ^-^ )

Saygılar :)

xx_gris



Herkese Hayırlı Cumalar :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)