1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Kendimi durduracak değilim (2) :))

Herkese Merhaba
Normal de günlük 2post yayınlamayı düşünüyordum ama arada bir fazla yazının (hele ki kısacık) zararı olmaz, hele ki bu kadar eğlenceli-hayal gücünüzü açan bi' kitap okuyorsanız..

Ben Fırat Budacı'yla Uykusuz maceram başladığında tanıştım. Yazılarına kalemine, mizahına, hele ki geniş gözlem yeteneğine hayran kaldım. "Kaç yıl oldu?" yazı serisi de en az "Kendimi durduracak değilim" yazı serisi kadar tam benlik! :) 

Kitabın genelinde başından geçenleri farklı anlatımlarıyla kısa kısa gözlemlerden oluşuyor. Onlar nasıl benzetme/betimleme :) Bazı yazıları ise dışarıdan sadece gözleme dayalı. Onlarda da insan kendinden parçalar bulmuyor değil hani :) 

Taksim'deki Uykusuz Dükkan kapandığı için sadece İnternet sitelerinde, D&R da ve bazı kitabevlerinde satışı mevcut. Biz de bi' Türkiye'ye gittiğimiz zaman Uykusuz Yayın Evi'nden kütüphanemiz için aldığımız kitaplardan kendisi. Maalesef 1. kitabı kalmadığı için 2.sinden başladık ama olsun.. Daha çok alınacak kitap var nasılsa, onu da alacağız inşallah:)

Okumak isteyenler hiç durmayın derim ben :)
-> satın almak/bakmak isterseniz: Kendimi Durduracak Değilim 2

sevgiler_
xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)