1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

Kontur Benim Neyime?

selam millettt


Geçenlerde en son aldığım makyaj malzemesi: wetnwild megaglo contouring palette  contour
Benim elmacık kemiklerim öyle çok belirgin değil maalesef. Aldığım kilolardan da yanaklarım dolmuş durum da. hah makyaj hileleri burada devreye giriyor dedim ve gittim bu ürünü aldım. Şimdi size sormak istediğim, bu nasıl saçma bir üründür? Yani hakkını yemeden önce acaba ben mi kullanmayı bilemedim diye size de sormak için bu postu hazırlamaya karar verdim. 
toplamda belki 4sefer ya kullandım ya kullanmadım ama aydınlatıcı olan kısımın dibi göründü, gördüğünüz üzere.. O nasıl tozutmaktır. ha "Damla sen abanarak almışsın, canını çıkarmışsın azıcık narin oldiyorsanız, yanılıyorsunuz cicim.
Fotoğrafı büyütüp bakarsanız nasıl tozuttuğunu, dokunur dokunmaz nasıl fazla ürünü fırçaya aldığını ve nasıl da uçucu olduğunu anlarsınız. Ha yumuşaklığı on numara, ona lafım yok zaten. Zaten testerında bakarken ona aldandım bende... 
Burada da swatchladığım da ne kadar tozlu anlaşılıyor görüyorsunuz anlatmaya gerek yok. ve dahası kalmıyor. Dağıtınca sıfır yani. 

Acaba bu ürünü ben mi kullanamadım?
başka ne önerirsiniz? Bi' de acaba burada sahte ürünler çok olabiliyor (ne yazık ki ) öyle bir şey olmuş olabilir mi? Kullananlarınız varsa bana yazın lütfen.. Neyse şimdi gözümü maybelline contour stick diktim buradan bakabilirsiniz ) 
sizce nasıl??
not: yine de almak-gidip bakmak isteyenler için Lefkoşa Ortaköy Lemar market içindeki girişteki kozmetik dükanın da 28 tl fiyata şubat 2018 ortalarında (yanlış hatırlamıyorsamaldım.

xx_gris


(kniöb= kendinize nasıl isterseniz öyle bakın. hadi adios gençler)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)