1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

DOA'dan SÜLFATSIZ YÜZ YIKAMA JELİ (post1)

Selam arkadaşlar

Bugün sizlere DOA ürünlerinden hangilerini kullandım. Memnun kaldım mı? durum nedir yazmak istedim..

( Ben daha çok saç bakım ürünlerini kullandım (gördüğünüz gibi:) ) ama ekstradan Sülfatsız Yüz Yıkama Jeli'ni kullandığım için ve yazı çok uzun olacağı için postu 3'e böldüm.) 

Ürünlere geçmeden önce, Doa markası nedir-ne değildir bilmeyenleriniz için 
Ben ilk bundan 3yıl önce "sülfatsız saç bakım şampuanı (yukarıda da var)" ile tanıştım. O zamanlar saçlarımı maviye boyamıştım (isterseniz bununla ilgili bi'post hazırlarım) ve sülfatsız-tuzsuz şampuan arayışındaydım. Eczanelerde çok pahalı ürünler vardı (hele ki burada). Doa Kozmetiği int gezerken buldum yaklaşık 1,5yıl kullandım ve acayip memnun kalmıştım (neyse 2.postta, detay veririm) bu şekilde kendisiyle tanıştık. Sonra sonra başka ürünlerini kullandım. Tavsiye ettiğim kişiler de çok memnunlar. Tabi ki herkesin beklentisi farklı. 
Hadi bakalım:)

Bugün ki post'un konusu: SÜLFATSIZ YÜZ YIKAMA JELİ
Ben bu üründen 3.tüpteyim. Oldukça başarılı bir ürün yapmışlar. kuru-karma cildim bile hiç bir sorun yaşatmadı. Hatta yanaklarım oldukça hassastır (bir ara anlaşamamıştık ama sonra çözdük:) )
içeriğine yukarıdan bakabilirsiniz. Sülfatsız oluşu güzel bir artı. Parfümsüz diyorlar, hakikaten kokusu yok. tam olarak sulu-jel kıvamlı (belli oluyordur umarım).

 Bu ürünü kullanırken yalnız dikkat etmeniz gereken enn önemli ilk şey, elleriniz gerçekten temiz olmalı (yoksa ürün ellerinizi temizliyor yüzünüzde performans alamazsınız) ; ikinci şey ise çok iyi durulamanız gerekiyor (yoksa gergin gergin gezersiniz:) ) Bu iki bilgiyi bana Gülçağ (abimin eşi) vermişti, o kadar haklıymış ki! Neredeyse ürünü kullanmaktan vazgeçecektim :) 
-> Bu arada ürünü abim ve Turan da kullanıyorlar. Yani sadece makyaj için değil, günlük temizlik için de kullanılabilir ve erkekler de kullanmasında sakınca yok (tabi cilt tipiniz alerjik bir durumu bilemem) :) bilginize..
  
Uyguladığım yöntem: Ellerinizi yıkayın, yüzünüze su çarpın, fındık kadar bu üründen alıp köpürtün, yüzünüze masaj yaparak uygulayın ve bollll suyla iyice durulayın. 

temin etmek isteyenler: sülfatsız yüz yıkama jeli

xx_gris


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)