1haftanın özeti

Resim
Herkese merhaba arkadaslar 1haftadır yoktum ortalarda.. Size daha önce bahsettiğim üzere Türkiye'ye Ankara'ya ailemin Berkant kuzenimin instagram paylaşımı.. Rahatsızlanmadan önceki düğünde fotoğraf çekerken kuzenime el sallarken.. yanına gittim. Aslında bu "tatili" planlarken İstanbul'a, abimlerin yanına gitmek vardı aklımda ama hayat planlarla yürümüyor.. 1ay önce anneannem çok hastalandı_aniden. Barsak düğümlenmesi olmuş, apar-topar ameliyata alındı. Ameliyat sonrası Yoğun Bakım Ünitesi'nden, makinaya bağlı kaldı.. Gerçekten bebekler gibi bakıldı_abimin arkadaşları sağolsunlar GATA'da çok ilgilendiler. Dayım hep yanında kaldı. Annem ve teyzemler günlük gidip-geldiler hastaneye. Yani bende "tatil" olayını iptal edip anneannemi görmeye, anneme destek olmaya rotamı Ankara'ya çevirdim. Perşembe sabah uçağım vardı. Ben daha Ercan'dayken haber geldi babamdan: Anneannemi kaybettik.. Hastalanmadan önce görüntülü konusup, dolaylı yol

DOA SAÇ BAKIM MASKELERİ-- 3. POST (son post, şükür he he)

Tekrar herkese merhaba
Doa Kozmetik ile ilgili 3. yazıma hoş geldiniz. Gören de markanın milyon tane ürünü var sanacak bende:)) ama sizi uzun uzun postlarla sıkmayım diye bölmek istedim...  

Efenim ilk ürün: DOA KERATİNLİ SAÇ BAKIM MASKESİ

Ben bu ürünü çok beğeniyorum. Gerçekten saçlarıma faydasını gördüm. Düzenli kullansam eminim daha çok işime yarar ama sadece saçlarıma köpük sürmediğim zamanlar kendisini kullanabiliyorum. Buna rağmen saçlarımdaki etkisi gayet başarılı.
içeriğine bakmak isteyenler için
Yapısı nemlendirici krem gibi, parfüm yazısı görülmese de etiketinde nasıl desem vanilya/süt gibi adlandıramadığım ama benim hoşa giden bi' kokusu var.. 
Benim dalgalı saçım ile kendisiyle anlaştık. 
ben nasıl uyguluyorum: Bu ürünü ben tüm saçıma dipten uca parmaklarımla yedirip duştan yarım saat önce uygulayıp bekletiyorum. sonra akıtıp normal duşumu nasıl alıyorsam öyle devam ediyorum.
almak isteyenler için: keratinli saç bakım maskesi

İkinci ürün: DOA SAÇ KREMİ

Aslında ben bu ürünü şampuan ile birlikte saç kremi olarak düşünerek almıştım. Ama yanılmışım. Bildiğin maske bu. Bu yüzden şaşırdım
 amann neyse zararı olmaz diye kullanıyorum işte. çok bir faydasını göremedim ama bu benden kaynaklı sanırım. çünkü inanılmaz düzensiz kullandım. sebebi ise duştan önce 3-4saat bekletme olayı. Ben normal maskelerden sırf bu yüzden kaçıyorum kaldı ki köpüksüz saçımı bulmam zorken bu ürün bana kullanım açısından hiç uymadı.
yapısına gelirsek; keratinli maskeye oranla daha köpüksü yapısı var. kokusu birbirine çok benzemekle, bunun kokusu daha keskin.. 
benim uygulama şeklim (uygularsam eğer:) : Sadece uçlarına (boyalı ve yıpranmış yerlere) duştan 3-4saat öncesinde uyguluyorum. gerisi standart işlemler. 
satın almak isteyenler: Doa saç bakım kremi

-> Ama bu maske mi Keratinli olan mı? objektif olamayacağım belki ama kullanım rahatlığı açısından Keratin maskesi derim ben. Peki ya sizce hangisi??

Son olarak Doa Kozmetik hakkındaki düşüncelerim: 
- Türk markası olması beni ayrıca sevindiriyor (teyteytey)
- İnternet sitesindeki (ki bildiğim sadece oradan satılıyor) hızı müthiş ötesi
- Bitmeyen ürünler yapmışlar :)
- 4 üründen 2sinden memnun kaldım bence güzel başarı. 

olumsuz:
- müşteri temsilcileri çok ilgisiz
- ve hala KKTC'ye ürün gönderimi yok (posta/kozmetik ile sıkıntı vardır belki ama bana ne:) )

herkese adios! 
benim Doa Kozmetik ile ilgili düşüncelerim bu kadar. Yorumlarınızı bekliyorumm

xx_gris

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalyon Oje ve Bakım Yağlarım

INGLOT BEAUTIFIER TİNTED CREAM ve INGLOT MATTİFYİNG SYSTEM 3S PRESSED POWDER ROUND

DOA BOYALI SAÇLAR İÇİN SÜLFATSIZ ŞAMPUAN (post2)